Mä en jaksa mennä töihin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kaks vaivasta päivää enään, mutta on niiiiin vastenmielistä mennä. Koskaan ei kukaan ole iloinen tai hyvällä tuulella, paskat vaan haistatetaan :kieh:
Huuuoooh |O

Noh, oma asenooituminen on kyllä tärkeintä... Siis vaikka muut on ihan täysiä kspäitä, niin ei kannata välittää. :hug:

Mä jäin toukokuussa virkavapaalle mun vakkariduunista, koska työyhteisö oli mielestäni ihan hanurista. Nyt oon sitte kesän keikkaillu eri paikoissa, ja huomannu, ettei se ruoho ookaan niin vihreetä aidan toisella puolella... Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Noh, oma asenooituminen on kyllä tärkeintä... Siis vaikka muut on ihan täysiä kspäitä, niin ei kannata välittää. :hug:

Mä jäin toukokuussa virkavapaalle mun vakkariduunista, koska työyhteisö oli mielestäni ihan hanurista. Nyt oon sitte kesän keikkaillu eri paikoissa, ja huomannu, ettei se ruoho ookaan niin vihreetä aidan toisella puolella... Valitettavasti.

Joo, niinhän se on. Ja pakkohan sitä on edes yrittää olla positiivinen, mutta en tasan jaksais jos aina olisin tuolla vanhusten seurassa työssä...
Onneks oli vaan kesäkeikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Vanhainkodilla hoitajan sijainen :snotty:

Onko ne mummot ja papat noin ilkeitä :o :D

No on ne...pahempia kun kukaan uskoiskaan :whistle: tai itseasiassa vaan mummot :whistle:

Monesti jos on dementikkoja niin ne vasta agressiivisia onkin,kuuluu siihen taudin etenemisvaiheeseen :/ Mut ehkä nekin ajattelee että elämä lähenee loppuaan ja tulee asioita mitä ne ei voi tehdä itsenäisesti ja se niitä vasta v*tuttaakin :|

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Monesti jos on dementikkoja niin ne vasta agressiivisia onkin,kuuluu siihen taudin etenemisvaiheeseen :/ Mut ehkä nekin ajattelee että elämä lähenee loppuaan ja tulee asioita mitä ne ei voi tehdä itsenäisesti ja se niitä vasta v*tuttaakin :|

Dementikolta sen vielä ymmärtää, mutta kun ns.täyspäiset purkaa sen kaiken oman pahan olon kaikkiin muihin....ja oikeesti lapsettomat on kaikkein pahimpia, ne ei oo ikinä tottunut joustaan joten ne ei sitä nytkään tee, ei sitten kirvelläkään.

Yhteistyössä