Mä en jaksa tota vauvaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
se vaan huutaa ja huutaa. On jo 11kk mutta mitenkään ei ole itkut helpottanut, yhtä huutoa joka ikinen päivä ja yö :'( Välillä jopa vihaan sitä, oon niin väsynyt tohon huutoon ja kateellinen muiden iloisille ja aurinkoisille vauvoille. Hoitoonkaan ei voi kellekään antaa kun vierastaa kaikkia niin paljon, ja sen takia myös kylässä käynnit on vähentyneet. Kaikki on vaan pelkkää itkua. Ja mäkin itken kun tuntuu niin pahalle olla väsynyt omaan lapseensa.

Olet itse väsynyt ja rasittunut, silloin myös lapsi käyttäytyy huonosti. Lapsi vaistoaa sinun olotilasi ja se peilaantuu häneenkin.
Pääsetkö MILLÄÄN pitämään minkäänlaista taukoa yksiksesi? Voi kunpa voisin jotenkin auttaa sinua!

Hän on kohta 1v vanha, ei enää vauva, mutta oletteko käyneet lääkärissä.

Jos vielä tuossa iässä huutaa noin aloittaisin lääkärikäynnistä ongelman selvittämisen.
Eikä mitään arvauskeskuksen märkäkorva lääkäriä, miettimässä miten päin sitä kuumemittaria käytettiin, vaan lastenlääkäri.

Lapsi ei vielä tuossa iässä osaa ilmaista oloaan muuta kuin huutamalla.

Mun poika huuti reilu 1 vuotiaaksi asti lähes koko ajan. Kannoin koko päivän häntä sylissä ja päikkäritkin tahtoi nukkua sylissä kun vaunuissakin se vaan huusi. Myöhemmin selvisi, että hänellä oli maitoallergia.

Siis jos oikein itkee päivät ja yöt, pakko olla jotain allergiaa tms. tuon ikäisellä. Onko allergiat ja muut sairaudet poissuljettu?? Jos taas tarkoitat että vauva kitisee, jotkut vauvat nyt vaan on sellaisia. Oma esikoiseni oli vauvana todella suuritarpeinen, vaativa vauva. Koko ajan piti viihdyttää, kanniskella jne., kova myös vierastamaan muita ihmisiä ja ahdistui uusissa ja vieraissa paikoissa. Raskasta oli! Nyt tuolla on ikää jo reilut 2v ja edelleen on temperamenttinen tapaus, tosin aurinkoisempi tapaus kuin aiemmin vauvana. Kuopuksemme onkin ihan eri maata, todellinen hymypoika ja oikein perustyytyväinen tapaus muutenkin.

Yhteistyössä