mä en jaksa tuota 4vuotiasta! ei vittu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dddddddddddddddddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tollanen 3 v. Kaikesta pitää marista jatkuvasti. Jo pelkästään puheääni on ollu nyt 2 päivää sellanen valittava ja vinkuva. Siis ei ole edes mitään syytä marista kun just on kaikki niinkuin neiti tahtoo, mutta silti pitää puhuakkin sillä valitusäänellä koko ajan. Mikään ei auta. Kaikista kivointa on se että se tartuttaa tuon jossain vaiheessa päivää nuihin kahteen muuhunkin...

Päivä kerrallaan.

Minulla on hermot riekalaina 7v ja 6v kanssa! Isompi saa ihme raivareita joka asiasta ja pienempi märisee ja kiukkuaa muuten vain....

ja sitten 9kk ikäinen on ollut itkuinen koko viikonlopun :( hampaita tulee

Mulla on tänään alkanu päivä kello seitsemältä sillä, että huusin palkeet suorina, että päät tyynyyn ja hiljaa! Enkö minä sanonut, että olkaa hiljaa! Olin niin väsynyt, päätä särki ennen kuin sain silmiä auki ja meidän kohta kolmevuotias huutaa, kiljuu, riekkuu ja herättää kaikki muut. Ja sitten kiukkunen kesken unien herätetty 6v alkaa kiusaamaan.

Samaa rataa jatku melkein koko päivä, mä vaan välin huusin, väliin menin toiseen huoneeseen hokemaan, että mä en jaksa, mä en jaksa, mä en jaksa... antakaa mun olla. Illalla onneks helpotti, saunottiin, paisteltiin makkaroita ja syötiin vähän suklaata ja oli mukavaa kun kaikki meni iloisina ja hyvillä mielin nukkumaan.

No oon ite kipeenä, niin se verottaa kyllä jaksamista melkoisesti ja pennut hyppii seinillä, kun ei olla oltu ulkona, kotona nyhvätty pari päivää. Joskus on vaan päiviä, kun miettii, että miten helvetissä tästäkin taas selvitään. Meillä tuo melki 3 vuotias on todella rasittava, puhuu yötä päivää, kiljuu ja huutaa. Vaikka yrittää kuinka sen kans luovia ja ennakoida, niin aina se keksii jonkun mistä voi saada kilarit ja sitten taas se huutaa. Se on todella raastavaa ja raskasta. Mutta ehkä sekin menee ohi... kunnes tulee taas uusi vaihe.

Yhteistyössä