Mä en jaksaisi yhtä ihmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naatti"

Vieras
Mieheni työpaikalle tuli uusi työntekijä. Mieheni tutustui häneen ensin töissä ja sittemmin ovat olleet kavereita vapaa-aikanakin. Tämä kaveri kävi meillä, oli ihan mukavan ja fiksun oloinen kaikin puolin. Seuraavalla kerralla hänellä oli vaimo mukana tarkoituksena tutustuttaa nainen minuun. Nykyäkseen he tulevat aina yhdessä, miehet livistävät kahvin jälkeen tekemään jotakin ja vaimo jätetään minun kontolleni. :|

Ilmeisesti nainen viihtyy meillä tai on vain yksinäinen muutoin, mutta mä en jaksaisi häntä. :ashamed: Meillä ei ole oikein mitään yhteistä (paitsi puolison työpaikka) ja anteeksi vain, kun sanon ääneen, mutta nainen on suoraan sanottuna tyhmä. En haluaisi jakaa ihan kaikkia yksityisasioitani hänen kanssaan, mutta muusta on vaikea puhua, kun hänellä ei ole perustietoja juuri mistään. Mulla menee välillä sananselitykseksi koko touhu. Ja itse saa arvailla, mitä toinen tarkoittaa, kun hän puhuu vaikka, että miehensä on "vastenmielinen" kun hän tarkoittaa vastentahtoista. Mokia tulee kelle tahansa, minullekin, mutta tämä nainen käyttää ihan järjestään sanoja ja käsitteitä väärin. Yhtä myynti-ilmoitusta väsätessään hän kirjoitti, että "postikulut kaupan päälle" ja hämmästyi, kun ostaja ärsyyntyi, kun joutui maksamaan postarit.

En itsekään taatusti ole Mensan jäsenainesta, mutta jotain rajaa... Ja ei, jos suunnittelen viettäväni syntymäpäiviäni parin vanhan ystävän kanssa mökillä kaikessa rauhassa, en koe vitsikkääksi painostusta vetää perseet olalle ja etsiytyä jonnekin, missä voisin tanssilattialta "etsiä vähän vaihtelua parisuhteeseeni" eli hakeutua vieraiden miesten käpälöitäväksi/naitavaksi. Jutut ovat noin ylipäätään välillä rasvaisia kuin vanhoilla äijillä Perä-Pukamalan Essolla.

Mä en tiedä, mitä miehensä tässä naisessa näkee, eikä se mulle edes kuulu, mutta itse en halua yhtään läheisempiin väleihin, vaan naisesta on päästävä jotenkin eroon. En mä viitsisi kotoani evakkoonkaan aina lähteä ja miehet tulevat kuitenkin toimeen keskenään. Miten tullaan toimeen ihmisen kanssa, joka on liian erilainen?

mulla oli tommonen naapuri. muutettin uuteenpihaan ja naapurilla sattui olemaantismalleen samanikäinen poika kuin mulla. nähtiin pihalla ja käytiin puistossa ja parin kerran jälkeen kävi kyllä mulle hyvin selväks että ei juttu luista....

oli just vaikee puhuu kun kaveri oli vähän yksinkertaisempi ja mä esim jatkoin äitiiyslomalla opiskelujen eteenpäin viemistä ja hän´ei ollu peruskoulun jälkeen tehnyt juurikaan töitä jne jne...

voisitko kertoo miehelles että et oikeen tykkää naisesta ja mies sitten hoitais kaverisuhteensa jossain muissa merkeissä kuin teillä???

Mies tietää kyllä, että mä en riemusta hihku, mutta paha sen on sanoakaan, että "ethän sitten tuo vaimoasi tänne, kun mun ei tule toimeen sen kanssa." Noloa. Kokonaan ei meilläoloakaan voi välttää, mun miehelläni on tilat ja vehkeet pajassaan ja työkaveri ilmaantuu projekteineen meille lainaamaan työkaluja yms. Sillä välin, kun miehet parantavat maailmaa pajassaan, mä kärvistelen täällä, kun mut on ystävällisesti otettu huomioon ja tuotu juttuseuraa.

Harvakseltaan nämä sentään tulevat pihaan ilmoittamatta, joten mulla on sikäli sauma etukäteen väittää, että mulla on menoa. Kerran olen sitten joutunut lähtemään evakkoon, kun nainen saapui miehensä mukana silti, enkä mä niin ollen tännekään voinut jäädä, kun kerran olin ääneen sanonut, että on menoa. Ärrinmurri

Luulen, että tässä tapauksessa sinun kannattaisi ottaa äreän akan rooli. Ala käyttäytymään tympeästi, että kyseinen ihminen ei enää teille halua tulla tai sitten sanot ihan suoraan. Miesten väleihin sillä tuskin on mitään merkitystä. Kyllä miehensä tajuaa, että kaikki vaan eivät tule aina toimeen. Tuntuu pahalta, mutta kirpaisee vaan hetken verrattuna siihen, että kuukausitolkulla joudut kärvistelemään.

En mä mikään natsi ole, joka yrittää pitää miehellä silmälappuja, jotta se ei näkisi muita naisia. Vinkeä teoria kylläkin :D

Musta olisi oikeasti ihan kiva, jos naisella olisi jokin juttu, josta sitä puhetta sitten piisaisi, siis joku harrastus vaikka. Mutta kun ne jutut ovat ihan niitä samoja, mitkä "kaikki muut" kävivät läpi jo teini-iässä mukamaskännissä kartsalla. :|

Yhteistyössä