Mä en kaipaa omaa aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No asiahan on ihan OK jollet kaipaa. Ihan yhtä OK jos jossain vaiheessa ryhdyt kaipaamaan. Kyllä mä ainakin joskus tarvin, tosin ei ole tarvinnut lapsia viedä yökylään sen takia ja vanhin on jo 9 vuotta. Pyhimystä musta ei kyllä saa millään sen asian johdosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Meillä on perheessä vauva, uhmakas neiti ja koululainen. En kaipaa omaa aikaa, eikä minun edes tarvitse. Lasten kanssa on ihan riittävän hyvä olla!

Mun taas on ihan pakko päästä lenkille itsekseni joka päivä noin tunniksi, muuten pää sekoaisi...:D Tää vaan osotuksena siitä, miten erilaisia me ihmisinä ja äiteinä ollaan. Silti lapseni ovat minullekin tärkeintä maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Meillä on perheessä vauva, uhmakas neiti ja koululainen. En kaipaa omaa aikaa, eikä minun edes tarvitse. Lasten kanssa on ihan riittävän hyvä olla!

Mun taas on ihan pakko päästä lenkille itsekseni joka päivä noin tunniksi, muuten pää sekoaisi...:D Tää vaan osotuksena siitä, miten erilaisia me ihmisinä ja äiteinä ollaan. Silti lapseni ovat minullekin tärkeintä maailmassa.

Sama täällä. Lapsetkin tykkää ihan mielettömästi mennä anopille hoitoon, mikäs siinä kun kaikilla on sitten kiva ja vähän erilainen päivä :)

Yhteistyössä