mä en kestä enää

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
mä en pysty asuu tässä läävässä enää :'( alkaa vaan masentaa enemmän ja enemmän ku en pääse pois täältä. Sanoin äsken ukolle et kohta mä muutan yksin pois :/ itkettää joka helvetin päivä :'(
liian ahdas asunto meille, vessa haisee homeelle ja täällä on jotain ällöttäviä ötököitä, varmaan hopeakaloja, joudun tappaa 5-10 joka päivä. Naapurit vittuilee. Mua ahdistaa ja masentaa asua täällä, ukko ei ymmärrä ollenkaan :'(
oon jo niin helvetin masentunut etten jaksa edes siivota :ashamed:

fiilis ku muutettiin ekaan kämppään yhdessä, kamalan pieni ja ahdistava ja vielä 7kerros.Nyt ollaan onneks päästy aivan ihanaan kotiin. Oletteko yrittäneet hakea asuntoa muualta?mä soitin joka päivä kiinteistöön ja kyselin onko tullu avoimia paikkoja ja vihdoin oli.Missä päin asutte?

Tiedän fiiliksen. Koti merkkaa niin monesti eri asioita miehelle ja naiselle. Mua ahdisti meidän aiempi kämppä (ei mikään läävä mut ei kuitenkaan mun mieleen ja koko sisustus ihan eri paria) mutta ei mies voinut ymmärtää et mikä siinä niin paljon voi painaa vaikka kuinka selitin. Uuteen kotiin sitten laitettiin kerralla aika paljon kaikenlaista uutta ja kylläpä kuluu aika tuhat kertaa paremmin kotona kun on kiva katsella ympärilleen. Kehtaa vieraitakin pyytää ja tekee mieli pitää koti siistinä kun tykkää omasta kodistaan.

Asumme vantaalla. Etsitään koko ajan isompaa asuntoa ja ollaan kauan etsitty. Ahdistaa jos emme ehdi muuttaa ennen ku vauva syntyy (laskettu aika on vasta tammikuussa nii kai me ehditään). Sit pitäisi vielä löytää vuokralaisia tänne, mutta ketkä haluaa muuttaa tällaseen läävään!? |O
Ja ukko ei ymmärrä et meidän pitäisi vaikka muuttaa nyt heti väliaikaisesti johonki nii tänne saisi ehkä joku opiskelija.

Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
:hug: :hug:
Uteliaisuuttani kysyn minkälaisia ötököitä ovat hopeakalat?

Varmaan sokeritoukkia.

Onnea asunnonmetsästykseen! Kylläs se miehen pää siittä kääntyy, kun vaan annat alkuvauhtia. Vauva ja sen tarvikkeet vie uskomattoman määrän tilaa. Vaiks nyt vaan rattaat eteisessä. (Sano, että ei niitä voi jättää pyöräsuojaan ja tuot ne eteiseen. Veikkaan, että sen jälkeen tarvittan tikarapput, että pääsee yli.)

Meillä lähti ne ötökät vanhasta kämpästä Kloriitilla pois. Pitää pestä sillä tarkasti myös viemäriritilät ja vielä varmuuden vuoksi kaadoin kodin putkimiestä viemäreihin. Ei näkynyt kiiltomatoja enää. :flower:

Niin tuttu tunne. Mua ahistaa tässä kämpässä, onneks päästään muuttaa kuun vaihteessa. Mä en ole rivitaloasuja, mä onhoon ötököitä, naapurit ei miellytä, alua sinänsä on ihan kiva mut haluun lähemmäs keskustaa... Mäkin sanoin miehelle et muutan vaikka yksin, ja sit se onneks suostu muuttaa mukana. Eihän sitä voi ahistaa niin paljon, ku se kuitenkin enimmäkseen nukkuu tai on töissä, ja mä oon enimmäkseen kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Meillä lähti ne ötökät vanhasta kämpästä Kloriitilla pois. Pitää pestä sillä tarkasti myös viemäriritilät ja vielä varmuuden vuoksi kaadoin kodin putkimiestä viemäreihin. Ei näkynyt kiiltomatoja enää. :flower:

ollaan tehty niin mutta ei se auta ku asutaan kerrostalossa nii aina ne löytää tiensä takas tänne |O
pitäisi myrkyttää tää koko talo.
Inohottavaa iltaisin ku käy vessassa ja laittaa valot päälle nii näkee vaan ku kaikki ötökät juoksee piiloon :x

Mun isä teki vähän remonttia täällä ja sanoi et vessan seinä (ainakin 1 niistä ) on homeessa. Eikä kukaan välitä.

Aina ku löydän asunnon meille, ukolla on syy miks me ei voida muuttaa sinne :headwall: ja tää on jatkunut jo yli vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
miks teidän pitää löytää vuokralainen sinne??

koska tää on omistusasunto nii eihän se voi jäädä tyhjäksi. Mä haluaisin kyllä myydä tämän mutta ukko ei halua ja ukon sisko omistaa osan tästä eikä sekään halua myydä.

Homeisen kämpän.. Eikö kannattas jo jotain tehä,jos viel omistusasunto?? Meillä mies pakkais ainaki meidän kamat ja lähettäs!!!!!!!!!!!!!!!! Ihme äijiä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

koska tää on omistusasunto nii eihän se voi jäädä tyhjäksi. Mä haluaisin kyllä myydä tämän mutta ukko ei halua ja ukon sisko omistaa osan tästä eikä sekään halua myydä.

Homeisen kämpän.. Eikö kannattas jo jotain tehä,jos viel omistusasunto?? Meillä mies pakkais ainaki meidän kamat ja lähettäs!!!!!!!!!!!!!!!! Ihme äijiä.. :(

no niin mä oon sanonut sille. Ja oon sanonut sille et pitäisi ilmoittaa isännöitsijälle et se voi sit hankkia ammatilaisen tänne mittaa kosteuden, menee sit taloyhtiön piikkiin mutta ei se ole vielä.
Mun isä oli se joka sanoi siitä homeesta ja hän ei ole kuitenkaa asiantuntija.
Mutta kyllä mäkin luulen et asunnossa on hometta, ainakin kohta on jos ei vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no niin mä oon sanonut sille. Ja oon sanonut sille et pitäisi ilmoittaa isännöitsijälle et se voi sit hankkia ammatilaisen tänne mittaa kosteuden, menee sit taloyhtiön piikkiin mutta ei se ole vielä.
Mun isä oli se joka sanoi siitä homeesta ja hän ei ole kuitenkaa asiantuntija.
Mutta kyllä mäkin luulen et asunnossa on hometta, ainakin kohta on jos ei vielä.

Se menee kohta teidän piikkiin,jos ette ilmoita.. Ompas kummallinen mies.. Voiko tuollaisia miehiä olla olemassa?? Ilmoita sä isännoitijälle,et epäilet hometta asunnossa.. Tai hanki uusi osoite ilman miestä! Oma terveys vaan menee!! Ja LAPSEN!!

juu tässä tapauksessa mun mies ajattelee tunteella eikä järjellä, sille on niin tärkeetä et meidän poika asuu tässä asunnossa ku sekin on pienenä viettänyt nii paljon aikaa täällä ja sen äiti silloin ku se oli nuorempi :o siis tää on perintöasunto ja ainoa asia mikä sillä on jäljellä ku sen äitikin on kuollut mutta silti :headwall:
me riideltiin tästä samasta asiasta syksyllä ja silloin mä muutin pojan kaa mun vanhemmille, asuttiin siellä pari kuukautta ja sit ukko halusi et me muutetaan takas kotiin et voidaan etsiä kunnolla isompaa asuntoa, no tässä samassa asunnossa ollaan vieläkin |O
Ja kyllä mä aion nyt itse ilmoittaa isännöitsijälle, mulla on vaan vähän vaikeuksia mitä mä sanon/kirjoitan sille ku en osaa suomea nii hyvin mutta kyllä mä jotain keksin.

hyvin sä suomea osaat ainakin mitä sun kirjoituksia luen
236.gif

Yhteistyössä