Mä en kestä kuumuutta enää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
ei ole kuuma sisällä. senkun vääntää hanasta niin nurmikko saa vettä ja kukat kannulla :)

Aika monella ON kuuma sisällä. Silloin on turha tulla ilmastoidusta kämpästä selittämään, miten ihanaa tää lämpö on. Et tiiä lämmöstä sit mitään, meillä on joka huoneessa 30 astetta KOKO AJAN. Sama töissä. 30-37 astetta lämmintä, sairaalan paksut työvaatteet päällä, tuuppa koittamaan niin voi olla ettei oo sustakaan nautinto.

Tää on muuten totta että usein nää helteen hehkuttajat on näitä joilla on kotona se +21 ja päivät kökitään sisällä. Välillä vähän ulkona kävästään kukkia kastelemassa ja sit takas sisälle.. nukuttua saa ja jaksaa touhuta!

Meillä on ollut sisällä +30 kohta 3 viikkoa, lapset 2v10kk ja 1v4kk ja itsellä rv33. Olen niin väsynyt, loppu ja vittuuntunut tähän kuumuuteen ettei tosikaan!

ihan samat lämmöt on kotona. talvella vituttaa kun on kylmä ja paleltaa koko ajan.

on meilläkin 30 astetta sisällä töissä lämpimin paikka on 57 astetta silti paksut turvavaatteet päällä. eikä häiritse lainkaan. nukun hyvin ja töissä jaksan painaa

No onnea sit vaan, taidat kuulua siihen promilleen väestöstä joka näistä helteistä tykkää. Jos suurin osa kuitenkin kärsii, niin ei paljon kannattaisi hehkutella miten hyvä olo itsellä on. Mä oon niin vittuuntunut tähän kuumuuteen, että paukkaan turpaan jos joku tulee päin naamaa sanomaan, että nauti nyt!

on meilläkin 30 astetta sisällä töissä lämpimin paikka on 57 astetta silti paksut turvavaatteet päällä. eikä häiritse lainkaan. nukun hyvin ja töissä jaksan painaa

No onnea sit vaan, taidat kuulua siihen promilleen väestöstä joka näistä helteistä tykkää. Jos suurin osa kuitenkin kärsii, niin ei paljon kannattaisi hehkutella miten hyvä olo itsellä on. Mä oon niin vittuuntunut tähän kuumuuteen, että paukkaan turpaan jos joku tulee päin naamaa sanomaan, että nauti nyt!

jaa kaikki jotka tunnen tykkää näistä ilmoista. että sanon nyt sullekkin tykkään ja paljon kun on lämmintä.

Näin! Ja pakkasilla laitetaan vaan turkkia lisää päälle, mutta mitäs teet helteellä? *istuu kalsarit jalassa*

jaa kaikki jotka tunnen tykkää näistä ilmoista. että sanon nyt sullekkin tykkään ja paljon kun on lämmintä.

Ootte kaikki omituisia. Ei mun tutut ainakaan tykkää, oikeastaan kukaan. No, mä hehkuttelen sit talvella miten ihanaa on kun on -25 pakkasta, saa olla enemmänkin. Sitä odotellessa! Toivottavasti tulee aikainen talvi ja kestää tuonne vähintään toukokuulle saakka.

Ootte kaikki omituisia. Ei mun tutut ainakaan tykkää, oikeastaan kukaan. No, mä hehkuttelen sit talvella miten ihanaa on kun on -25 pakkasta, saa olla enemmänkin. Sitä odotellessa! Toivottavasti tulee aikainen talvi ja kestää tuonne vähintään toukokuulle saakka.

ISO PEESI!

Mies sano just että ihanan lämmintä. Hää nauttii täysillä. Muisteli sitten perään mitä se työnteko on tehtaassa jossa koneet työntää jo valmiiks tajuttoman lämmön päälle ja näillä keleillä ei tarvii kuin kattoa konetta päin niin tuntuu että kuumat vastukset hehkuttaa päin.
Sillä siis kesäloma.

Ja mä nautin kanssa muuten mut tää turvotus vois kadota taas jonnekin |O
Ainakin uimavedet pysyy lämpiminä.

onneksi lentokoneet vie etelään niin pääsee lämpimään :)

ei ole kuuma sisällä. senkun vääntää hanasta niin nurmikko saa vettä ja kukat kannulla :)

Aika monella ON kuuma sisällä. Silloin on turha tulla ilmastoidusta kämpästä selittämään, miten ihanaa tää lämpö on. Et tiiä lämmöstä sit mitään, meillä on joka huoneessa 30 astetta KOKO AJAN. Sama töissä. 30-37 astetta lämmintä, sairaalan paksut työvaatteet päällä, tuuppa koittamaan niin voi olla ettei oo sustakaan nautinto.

TIEDÄN...juuri jäin kesälomalle sairaalasta...28-32 astetta lämmintä osastolla ja peltivaatteet päällä, tarkeni kyllä! KOtona sama, yölläkin 28-30 sisällä lämmintä, MUTTA, viime viikolla hankittiin ilmalämpöpumppu, ihana viileys sisällä ja nyt taas toivon, että lämmin jatkuis ja jatkuis...

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Mies sano just että ihanan lämmintä. Hää nauttii täysillä. Muisteli sitten perään mitä se työnteko on tehtaassa jossa koneet työntää jo valmiiks tajuttoman lämmön päälle ja näillä keleillä ei tarvii kuin kattoa konetta päin niin tuntuu että kuumat vastukset hehkuttaa päin.
Sillä siis kesäloma.

Ja mä nautin kanssa muuten mut tää turvotus vois kadota taas jonnekin |O
Ainakin uimavedet pysyy lämpiminä.
Tehtaassa on pitkästi yli 30 astetta.

Joo, nyt jo minäkin helteitä rakastava myönnän, että kiitos riittää JO, on oikeesti aika tukalaa näillä keleillä, jo pelkkä kukkien kastelu ajatus tuo tuskahien pintaan!

Mulla ei ole ilmanvaihtoa kotona, lämmintä about 30 astetta. Kyllä mä kestän, voisin sanoa jopa että nautin. Töissä vielä kuumempi, mutta sekin menee :) Bussi taitaa olla ainoa paikka jossa meinaa pakokauhu iskeä :D Ei tätä kuukausi tolkulla jaksais mutta nyt tää maistuu oikein hyvin :) Tykkäsin myös viime talvesta, sillon taas dösän venailu oli se ainoa kamala juttu. Kiva kontrasti.

ihanaa tämä helle :P. Voi mennä rannalle ja kaikkialla näkee vähäpukeisia naisia :). Rakastan tätä hellettä. Talvella kaikilla on 10cm kerros vaatetta päällä ja kylmää

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
toivottavasti ei lopu pitkään aikaan on tämä niin ihanaa ja harvinaista

Mikä tässä oikeestaan on sun mielestä niin ihanaa? Ihan mielenkinnosta vaan kysyn kun en pysty tätä hehkutusta(kaan) oikein ymmärtämään. Mikä kuumuudessa on niin erityistä, harvinaisen ihanaa?

se että ei tarvi palella. tuntuu ihanalle kun lämpö hellii ihoa ja kaikki kukkii kauneimmillaan.

Sulla on joku verenkiertohäiriö. Kannattaa liikkua enemmän, eikä maata vain lahnana auringossa.

Alkuperäinen kirjoittaja onneksi muitakin ahdistaa:
joo, ei kiinnosta ei nämä helteet. Hermot menee kun läkähtyy omaan oloonsa vaikka ei tekisi mitään. Ja huomenna 38rv.
Mä taas toivon ettei vauva synny vielä vaikka välillä supisteleekin aika tujusti. Ettei sen vauvan sitten oo tuskasen hikinen olo ja kun itellä aina synnytyksen jälkeen puskee hiki pienemmästäkin. Saati sit kun pitäs imetellä hikisenä vauva kainalossa.
Helpompi olo kuitenkin näin ja aina pääsee viileeseen veteen karkuun lämpöä, tai paikalliseen S-markettiin
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi muitakin ahdistaa:
joo, ei kiinnosta ei nämä helteet. Hermot menee kun läkähtyy omaan oloonsa vaikka ei tekisi mitään. Ja huomenna 38rv.
Mä taas toivon ettei vauva synny vielä vaikka välillä supisteleekin aika tujusti. Ettei sen vauvan sitten oo tuskasen hikinen olo ja kun itellä aina synnytyksen jälkeen puskee hiki pienemmästäkin. Saati sit kun pitäs imetellä hikisenä vauva kainalossa.
Helpompi olo kuitenkin näin ja aina pääsee viileeseen veteen karkuun lämpöä, tai paikalliseen S-markettiin
=)

Ketähän sinä ja sinun vauvasi kiinnostaa?

Yhteistyössä