Mä en kestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dionne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dionne

Vieras
Meillä mennyt huonosti miehen kanssa jo vuosi ja sitten menin ja ihastuin toiseen, nyt tämä toinen koko ajan mielessä Ja jos vain saisin hänet niin voisin lähteä tästä liitosta missä minä en enään rakasta tai halua miestäni.
Tämä toinen mies on vapaa, mutta koskaan ei ole ollut kenenkään kanssa samanlaista. Tunne on todella voimakas..
Tämän toisen miehen tunteista ei ole tietoakaan, sanoo vaan että kunnioittaa perhettä. Silti kun tapasimme niin kehui minua koko ajan. Epäilyttää kuitenkin koska hän käy joka vk-loppu baareissa tai keikoilla, viimeksi seurustellut 2v sitten. Mutta sanoisin että hän vain on minulle se oikea ja olen todella ihastunut. Ei ihastustaan voi valita..

se toinen on kuitenkin vain hetken huumaa, loppupeleissä juoksee kuitenkin kaiken vapaa-ajan keikoilla ja baareissa. miksei se ole seurustellut 2 vuoden aikana?? ei ole ainaa? kiinnostusta?

No ei minusta 2v. ilman seurustelukumppania ole mikään ihme. Se ensimmäinen vastaantulevako se pitäisi aina ottaa? Ja nuoret sinkut kulkee paljon baareissa. Erityisesti jos keikoilla kulkee niin sehän on hyvä asia, arvostaa musiikkia ja meininkiä enemmän kuin viinaa. En todellakaan tuollaisten ominaisuuksien takia karttaisi kyseistä henkilöä.

Toinen juttu on kyllä se, että onko järkeä rikkoa nykyistä suhdetta. Mutta ap:han sen itse tietää mitä miestään kohtaan tuntee. Kyllä minäkin olen joskus ihastunut, mutta olen odotellut vaan niin siitä se on mennyt ohi. Riippuu niin mitä oikeasti haluat siltä nykyiseltä suhteeltasi. Kuvittele tilannetta ilman ihastumista. Jos silloin haluaisit pysyä miehesi kanssa yhdessä, ei mielestäni ole fiksua erota ihastuksenkaan takia.

ongelma on se etten enää halua seksiä mieheni kanssa, tulee likainen olo, koska olen ollut tämän toisen miehen kanssa sängyssä kerran, mutta taidan vain olla naiivi ja kuvitella että hän kiinnostuisi muuten kuin satunnaisen seuran takia. Harmittaa! Miehelle olen kertonut ihastuksesta ja hän haluaisi yritää ja sanoo muuttuvansa ym. arvostan sitä mutta itsellä likainen ja väsynyt olo. Ja tämä mies on 38v ikäinen eli ei enään nuori...

Yhteistyössä