C
Chic
Vieras
Miten ihmeessä minä saisin tuon kolmevuotiaan pojan tottelemaan? On ihan tosi pahana koko ajan
tekee kaikkee mahdollista minkä varmasti tietää olevan kiellettyä ja kun minä sanon EI alkaa kamala huuto, siinä vaiheessa kannan pojan omaan huoneeseen ja palautan sen sinne monta kertaa :headwall: sit mulla palaa itelläni pinna ja sorrun huutamiseen ja huudan sitten pojalle ja siinä vaiheessa alkaa sitten pienempikin huutamaan ja sitten huutaa koko porukka. :'( sitten mä alan itkemään kun tulee paha mieli huutamisesta, lapset tulee halaa ja tilanne rauhottuu. Oon vaan ihan väsynyt komentamaan tätä isompaa poikaa koko ajan kun ei mitkään keinot tunnu auttavan :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Oon koittanut viiä omaan huoneeseen jäähylle, oon koittanut puhua rauhallisesti ja vähemmän rauhallisesti jne.. tuntuu että kaikki keinot on koitettu eikä mikään auta. Mies on sitä mieltä että lapset hoidetaan kotona, eikä mulla siis töihin meno mahdollisuutta ole. onneks iltaisin pääsen harrastuksiini ja saan siellä rentoutua. mutta nämä päivät kotona on tosi rasittavia ja hankalia väliä.. kun ois ees joku kaveri välillä joka tulis tänne juttuseuraks ja jonka muksut vois leikkiä meidän poikien kanssa, että ois jotain virikkeitä niillekkin...
mä olen ihan poikki. :'(
mä olen ihan poikki. :'(