Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mua supistaa. Käy kipeetä. 7-8 minuuttia välit. Mutta mä en oo lähdössä vielä tänä iltana mihinkään, nää loppuu ihan just.
Koska jos mä kirjoitan että jokohan tää on sitä itteensä, ne loppuu taatusti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kiitos teille uskon vahvistamisestaMä en liiku täältä mihinkään, käynnistämällä syntyy vasta heinäkuun puolella... Palstailen kanssanne vielä piiiitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mua supistaa. Käy kipeetä. 7-8 minuuttia välit. Mutta mä en oo lähdössä vielä tänä iltana mihinkään, nää loppuu ihan just.
Koska jos mä kirjoitan että jokohan tää on sitä itteensä, ne loppuu taatusti :xmas:
mulla meni 7-8 min välillä olevien supistusten kanssa itse ponnistukseen.. öö.. laskee.. n. 12 tuntia..
joo jatka niiden voimien keräämistä.. nii ja jos toi on ensimmäinen ei kiirusta jos useampi tenava takana. voi tulla kiire myöhemmin.. :wave: tilulilu
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kiitos teille uskon vahvistamisestaMä en liiku täältä mihinkään, käynnistämällä syntyy vasta heinäkuun puolella... Palstailen kanssanne vielä piiiitkään.
Mutta jos tuolisi sattumoisin kastuu ja ruppee tuntumaan, että kakattaa ihan hulluna (ehkä kirpasookin vähän), niin nosta varuilta toista jalakoo![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Apua! IIK! Nyt rupes jännittämään! (Ja pitkään saankin vissiin jännittää...)