Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paskanko väliä sillä on onko nukkunut samassa sängyssä vai ei. Toisen miehen matkaan lähti, helposti. Lykkyä vaan selittelylle.
Kuulostat tosi yksinkertaiselta, ja vähintäänkin siltä, ettet koskaan itse ole joutunut vastaavaan tilanteeseen (vapaana tai varattuna)...
Mikä tuossa on yksinkertaista? Ei ole AP:llä mitään varaa ruikuttaa jos itse on lähtenyt valheen tielle. Ja kunnioittava kumppani kyllä pitää huolen itse kyydeistä ja raha-asioista ettei tuollaista pääse käymään.
Vapaanahan sitä on ihan sama mitä tekee ja kenen kanssa ja kenen luona, mutta silloin kun on oma kumppani, pitää ajatella myös sen toisen tunteita.
Sä saat nyt asiat kuulostamaan siltä, että joka hemmetin mies heti naisen nähdessään riisuu sen väkisin ja panee. Ja joka nainen laskee heti housunsa, jos pääsee samojen neljän seinän sisälle jonkun miehen kanssa. Ei kaikki ole niin apinoita... Apinoitakin on ja ne pitää pyrkiä tunnistamaan ja välttämään! Ihmistuntemus auttaa...
Sä et nyt tajunnut. Toki on ystävällisiä ja oikeasti avuliaita ihmisiä, kuten aiemmin jo kehuin sen jätkän joka AP:lle yösijan tarjosi. Mutta nyt oli kyse siitä, miten kunnioittaa omaa kumppaniaan, että meneekö sinne vieraan luo yöksi. En mä haluaisi edes herätä mistään vieraasta paikasta tai olisin pyytänyt päästä jonkun naisen luokse edes. Miksi loukata kumppaniaan tuolla tavalla? Varsinkin tuo valhe tekee asiasta epäilyttävän AP:n miehen mielestä, ja ihan oikeassa on. Aiemmin jo kirjoitin että omalta mieheltäni vastaavassa tilanteessa toivoisin edes rehellisyyttä että olisi yöllä soittanut ja kertonut vaihtoehdot minulle.
Mä ainakin toivoisin olevani
edes oman kumppanini (jos en muitten ihmisten) silmissä tarpeeksi luotettava, jotta voin tehdä vaikka tuon vieraan miehen luokse jäämisen pakkotilanteessa ilman, että joudun jälkeenpäin epäilyksenalaiseksi.
Voin minäkin tuon tehdä, ja voi minun mieskin noin tehdä. Mutta miksi valheet siinä välissä? Ja kuka siitä oikeasti tykkää jos oma rakas menee vieraan luokse yöksi? Aika harva. Pitäisi aikuisten ihmisten sen verran pitää itsestään huolta ettei moiselle ole tarvetta. Mun mies olis vihainen, uskos kyllä ettei mitään ole tapahtunut jos niin sanoisin, mutta vihainen ja loukkaantunut olisi silti. Kuten olisin minäkin, vaikka uskoisin miehen sanaan.
Kyse ei ole pelkästä pettämisestä tai sen epäilemisestä,vaan kunnioituksesta toista kohtaan, itsestään huolehtimisesta ja sitten vielä tuo valehtelu tuohon kylkeen...huhhuh.