mä en tiedä mitä mun pitäs tehdä nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Jäin yöksi yhden tyypin luo lauantaina, ei sextattu tms, mutta mies on tajunnut että "ystävä" olikin tuntematon mies. En osaa valehdella.
Nyt mies sanoo et on hänkin ollu huorissa liittomme aikana. :(

Jäit kiinni valheesta, joten miehellä ei ole mitään erityistä syytä uskoa loputkaan sinun tarinasta.

Mies ei välttämättä vielä ole käynyt missään, mutta pettämällä hänen luottamusta annoit nyt vapaakortin huoriin.

Voit korjata tilanteen osoittamalla että olet pahoillasi ja haluat jatkossakin olla miehen kanssa - vihanpito johtaa kilpapettämiseen.

Mää ite en voisi jäädä vieraalle miehelle yöksi, koska tietäisin sen loukkaavan miestäni. Joutuisin mietiin pitkään, että olenko mieheni luottamuksen arvoinen. Vaikka tiedän, että mies luottaa minuun 100%

Ei nyt ollut kovin fiksusti toimittu ap:n puolesta, mut onko se valehtelu ja salailu sitten miehelle ihan ok?

Eli jos se ap:n mies on käynyt huorissa kuten sanoi, niin se ei ole siitä kertonut ap:lle silloin aikanaan. Tai kääntäen, jos ei ole käynyt, vaan keksi koko jutun loukkaantuessaan, niin sehän on valehtelua myös, eikö? Ei tehnyt hyvin ketjun aloittaja, mut ei tuo mieskään täältä mitään pinnoja tai sääliä saa minulta, oli juttu sitten kummin päin tahansa.

Mun mielestä tässä on nolointa nimenomaan se, että aikuinen ihminen ei ole osannut pitää huolta siitä että rahaa on sen verran että pääsee kotiin vaikka toinen suunnitelma pettäisikin.. aina kuitenkin on mahdollista että se bussi ei kulje..

itse pyytäisin vaikka poliiseja viemään mut kotiin ku että menisin ventovieraan kotiin yöksi.. jos kerran on muuten täysin mahdotonta päästä kotiin..

Alkuperäinen kirjoittaja puolisoaan kunnioittava:
Mun mielestä tässä on nolointa nimenomaan se, että aikuinen ihminen ei ole osannut pitää huolta siitä että rahaa on sen verran että pääsee kotiin vaikka toinen suunnitelma pettäisikin.. aina kuitenkin on mahdollista että se bussi ei kulje..

itse pyytäisin vaikka poliiseja viemään mut kotiin ku että menisin ventovieraan kotiin yöksi.. jos kerran on muuten täysin mahdotonta päästä kotiin..

Tuohan tuntuu tällä palstalla olevan joidenkin (onneksi harvojen) mielestä ihan älytöntä ajattelua, tuntuu että se on ihan ok lähteä ensimmäisen baarin edessä tavatun tyypin matkaan nukkumaan.... Ja kertoo vain huonosta itsetunnosta ja epäluottamuksesta suhteessa....

Oikeasti olen juuri samaa mieltä ja koettanu sitä useamman kerran täällä sanoa...

Minä olen kahdesti jäänyt kyydittä, toisella kerralla automaatit ei antaneet rahaa (pankeissa joku katkos) ja toisella kerralla minulla oli katkennut kortti. Täällä päin en olisi semmoista matkaa yksin lähtenyt kävelemään, joten olin puolituttuilla jatkoilla. Lähetin miehelleni viestin ja asia ok. oudon miehen luokse en olisi ikimaailmassa mennyt, jos porukassa ei olisi ketään muita naisia tai jollain tavalla tuttuja miehiä.

Ja ennen kaikkea: miksi ap ei soittanut miehelleen kerta noin vaikea pulma tuli eteen ettei pääse kotiin?? aivan sama vaikka kuinka turhaan herättäis miehen vaikka se ei pääsiskään hakemaan mutta et ilmoittais mikä tilanne on ja vaikka yhessä miettiä mitä tehään!!! Laittoi vaan tekstarin että menee ystävälle.. huh huh..

Ei meillä vaan onnistuis tuollanen kummaltakaan vaikka toisiimme luotetaanki täysin. Tuo loukkaa mun mielestä kumppania jo melko pahasti.
ja minä ymmärrän ap:n miehen kommentin kyllä.. siinähän vaan huomaa miten se on puolisoa loukannut ap:n teko. se on taas toinen juttu jos oikeesti on käyny huorissa.. se selvitetäään ihan omana asiana

stäpaitsi jos ei kerran ole rahaa sen vertaa että pääsee kotiin, niin miten on ylipäätään rahaa lähteä juhlimaankaan?

mulla kunnioitus laskisi puolisoa kohtaan sen takia, että ei ole osannut pitää huolta itsestään.. se taas ei liity ollenkaan siihen, luotanko siihen että mitään ei ole tapahtunut..

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
stäpaitsi jos ei kerran ole rahaa sen vertaa että pääsee kotiin, niin miten on ylipäätään rahaa lähteä juhlimaankaan?

mulla kunnioitus laskisi puolisoa kohtaan sen takia, että ei ole osannut pitää huolta itsestään.. se taas ei liity ollenkaan siihen, luotanko siihen että mitään ei ole tapahtunut..

Just tuotakin koetin sanoa, mutta mut haukuttiin siitä ja mun miehen väitettiin pitävän minua avuttomana kakarana kun ajattelee samoin.

Mun mielestä SE ON avutonta kakaruutta ettei osaa huolehtia itsestään tuon vertaa.

ihme jeesustelua taas.kyllä mä ainakin oon joskus vetänyt naamaani viimoset rahani,mitä juhlimiseen on varattu ja vielä myöhästelenkin usein.mä olisin ainakin voinut ihan hyvin ilmottaa rehellisesti kotiin miehelle mikä tilanne on ja että mulle tarjottiin vieraasta paikasta yösijaa,eikä siitä sen kummempaa meteliä olis noussut.
ap, miehesi varmaan loukkaantu ja tahtoi piikittää takaisin,kuulostaa mustasukkaiselta. en usko että huorissa käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ei meillä luottamuspuolessa ole ongelmia :) en vaan todelakaan haluais mieheni yöpyvän toisen naisen sängyssä..Ja tuskin itselle tulisi edes mieleen tehdä mitään tuollaista.

Huom, en mäkään menis toisen miehen sänkyyn!!
Mietin vaan et meniskö mies, kun tollasta heitti.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ei meillä luottamuspuolessa ole ongelmia :) en vaan todelakaan haluais mieheni yöpyvän toisen naisen sängyssä..Ja tuskin itselle tulisi edes mieleen tehdä mitään tuollaista.

Huom, en mäkään menis toisen miehen sänkyyn!!
Mietin vaan et meniskö mies, kun tollasta heitti.

Sanoko se miehes että "olen käynyt huorissa" vai että "minäkin käyn huorissa"? Luultavasti suutuspäissään vaan heittänyt tuollaisen. Halusi loukata kun sinä olet häntä loukannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Hei sorry jos pääsin ensimmäistä kertaa viihteelle puoleen vuoteen. Mulla oli kotimatkaa varten BUSSILIPPU, mutta kun en siihen ehtinytkään. oikeesti luotin liikaa että menis vielä yksi auto jota ei mennytkään. Mutta hauskaa oli ainakin.
Kaitpa toi mies vaan ilkeili, en usko että menisi naisiin. Meillä on ihan ok suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Sanoko se miehes että "olen käynyt huorissa" vai että "minäkin käyn huorissa"? Luultavasti suutuspäissään vaan heittänyt tuollaisen. Halusi loukata kun sinä olet häntä loukannut.

"Oon mäkin käyny huorissa meidän liiton aikana!"

Tuohan tuntuu tällä palstalla olevan joidenkin (onneksi harvojen) mielestä ihan älytöntä ajattelua, tuntuu että se on ihan ok lähteä ensimmäisen baarin edessä tavatun tyypin matkaan nukkumaan.... Ja kertoo vain huonosta itsetunnosta ja epäluottamuksesta suhteessa....

Oikeasti olen juuri samaa mieltä ja koettanu sitä useamman kerran täällä sanoa...

Mun mielestä poliisien työ ei ole viedä mua kotiin bileillan jälkeen, mä uskosin et heillä on oikeasti tärkeempiäkin tehtäviä.

Ootko kysyny asiaa että mites on? Mitä sanoo?

Mun mielestä poliisien työ ei ole viedä mua kotiin bileillan jälkeen, mä uskosin et heillä on oikeasti tärkeempiäkin tehtäviä.

Ei munkaan mielestä, ellei ole äärimmäinen hätätapaus, ja sillon on jos multa loppuu muka rahat ennen kotiin pääsyä... Poliisit joudutaan sitten kutsumaan paikalle koska mut on sitten ryöstetty.

surullinen, ymmärrän kyllä miks menit toiselle ja hyvä ettette mitään siellä tehny. Kaikki ei tosiaan ole miljonäärejä ja pitää köyhienkin päästä hiukka juhlimaan joskus. Mullakaan ei varmaan ikimaailmassa olis varaa taksiin. Ja jos tiiän ettei miehellä kotonakaan olis rahaa tai ei pystyis tuleen hakemaan eikä ois kavereita lähimainkaan niin mitä tekisin? Menisin varmaan sinne minne pääsee yöksi. Pitäisikö sitä kadulla ootella seuraavaa aamubussia?

jos on köyhä, pitää elää sen mukaan. ja köyhyys näyttää olevan vähän valikoivaa, jos on kerta varaa kuitenkin mennä baariin.

haluatko opettaa lapsillesikin että ventovieraan luo voi mennä yöksi baari-illan jälkeen jos sattuu olemaan niin tyhmä ettei selviydy kotiinsa?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paskanko väliä sillä on onko nukkunut samassa sängyssä vai ei. Toisen miehen matkaan lähti, helposti. Lykkyä vaan selittelylle.

Kuulostat tosi yksinkertaiselta, ja vähintäänkin siltä, ettet koskaan itse ole joutunut vastaavaan tilanteeseen (vapaana tai varattuna)...

Mikä tuossa on yksinkertaista? Ei ole AP:llä mitään varaa ruikuttaa jos itse on lähtenyt valheen tielle. Ja kunnioittava kumppani kyllä pitää huolen itse kyydeistä ja raha-asioista ettei tuollaista pääse käymään.
Vapaanahan sitä on ihan sama mitä tekee ja kenen kanssa ja kenen luona, mutta silloin kun on oma kumppani, pitää ajatella myös sen toisen tunteita.

Sä saat nyt asiat kuulostamaan siltä, että joka hemmetin mies heti naisen nähdessään riisuu sen väkisin ja panee. Ja joka nainen laskee heti housunsa, jos pääsee samojen neljän seinän sisälle jonkun miehen kanssa. Ei kaikki ole niin apinoita... Apinoitakin on ja ne pitää pyrkiä tunnistamaan ja välttämään! Ihmistuntemus auttaa...

Sä et nyt tajunnut. Toki on ystävällisiä ja oikeasti avuliaita ihmisiä, kuten aiemmin jo kehuin sen jätkän joka AP:lle yösijan tarjosi. Mutta nyt oli kyse siitä, miten kunnioittaa omaa kumppaniaan, että meneekö sinne vieraan luo yöksi. En mä haluaisi edes herätä mistään vieraasta paikasta tai olisin pyytänyt päästä jonkun naisen luokse edes. Miksi loukata kumppaniaan tuolla tavalla? Varsinkin tuo valhe tekee asiasta epäilyttävän AP:n miehen mielestä, ja ihan oikeassa on. Aiemmin jo kirjoitin että omalta mieheltäni vastaavassa tilanteessa toivoisin edes rehellisyyttä että olisi yöllä soittanut ja kertonut vaihtoehdot minulle.

Mä ainakin toivoisin olevani edes oman kumppanini (jos en muitten ihmisten) silmissä tarpeeksi luotettava, jotta voin tehdä vaikka tuon vieraan miehen luokse jäämisen pakkotilanteessa ilman, että joudun jälkeenpäin epäilyksenalaiseksi.

Voin minäkin tuon tehdä, ja voi minun mieskin noin tehdä. Mutta miksi valheet siinä välissä? Ja kuka siitä oikeasti tykkää jos oma rakas menee vieraan luokse yöksi? Aika harva. Pitäisi aikuisten ihmisten sen verran pitää itsestään huolta ettei moiselle ole tarvetta. Mun mies olis vihainen, uskos kyllä ettei mitään ole tapahtunut jos niin sanoisin, mutta vihainen ja loukkaantunut olisi silti. Kuten olisin minäkin, vaikka uskoisin miehen sanaan.

Kyse ei ole pelkästä pettämisestä tai sen epäilemisestä,vaan kunnioituksesta toista kohtaan, itsestään huolehtimisesta ja sitten vielä tuo valehtelu tuohon kylkeen...huhhuh.

ompa nyt kauhea valhe! hän on kertonut miehelle totuuden! vaikka olisi voinut jatkaa valhettansa. niin mikä mättää?

Sä huudat täällä luottamuksen perään. Mun käsittääkseni luottamukseen kuuluu se, että suoraan rehellisesti kertoo heti tilanteen, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Eikä keksitä pieniä valkoisia valheita, nehän ne juuri aiheuttaa epäluottamusta!

Mä textasin yöllä että "meen kaverille yöks kun myöhästyin bussista. Nähdään aamulla kulta!"
En mä ole päin naamaa valehdellut mitään. Kun mies kysy et kenen frendin luona olin niin sanoin että jonkun tyypin jota en tuntenut tms, en muista mitä sanoin mut ainakaan en valehdellut.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
jos on köyhä, pitää elää sen mukaan. ja köyhyys näyttää olevan vähän valikoivaa, jos on kerta varaa kuitenkin mennä baariin.

haluatko opettaa lapsillesikin että ventovieraan luo voi mennä yöksi baari-illan jälkeen jos sattuu olemaan niin tyhmä ettei selviydy kotiinsa?

En mä usko että lapsilleni tollasta opetan. Jokainen tekee omat virheensä.:)

Se jätkä oli mua nuorempi, sellanen emo-tyylinen rento ja hauska tyyppi, tuskin oli ees hetero. Ei se ollut mikään niljakas keski-ikänen namusetä. En mä ois kenen vaan luo mennyt.

No meiän mielestä köyhilläkin on oikeus pitää joskus hauskaa. Ei me rampata baareissa joka viikko.

Ootko kysyny asiaa että mites on? Mitä sanoo?

Ei oo selittänyt mitään vaik oon tivannut, pitää jonkinlaista puolittaista mykkäkoulua. Puhuu muista asioista ja vastaa muihin kysymyksiin, mutta ei tohon.
Ehkä annan koko asian olla, tuskin oli tosissaan.
Sanoin et me voidaan mennä kysyy silt jätkältä mitä tapahtu, muistan kyl missä se asu. Kun mies näkis sen kakaran niin ei hetkeekään uskois et oon maannu sen kanssa. =)

No meiän mielestä köyhilläkin on oikeus pitää joskus hauskaa. Ei me rampata baareissa joka viikko.

tottakai köyhemmilläkin on oikeus pitää hauskaa, mut pointti olikin että sitä pitää pitää sen mukaan mihin on varaa! jos ei ole varaa mennä kotiin toisen suunnitelman petettyä, niin sit kannattaa pitää kivaa lähempänä kotia.. tai sitten ainakin olla ruikuttamatta seuraamuksista..

Yhteistyössä