Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja arkangeli:Hmm..eikö se ole imartelevaa, että joku on ihastunut sun tyyliin noin kovasti ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Oletko aivan varma ettet kuvittele?
Jospa hänkin tykkää samanlaisesta tyylistä kuin sinä ja oli ajatellut alunperinkin tatuointia minkä otti?
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on parikin kaveria, joista on kuoriutunu Sankkuli-kopioita hiusten värjäyksistä ja vaatteista lähtien. Saatanan ärsyttävää!!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
No mä en tätä oo kenellekään muulle kun mun miehelle sanonu, mut toivottavasti ihmiset muistaa mut edes sinä nätimpänä "kaksosena" :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
No mä en tätä oo kenellekään muulle kun mun miehelle sanonu, mut toivottavasti ihmiset muistaa mut edes sinä nätimpänä "kaksosena" :ashamed:
sut hei tunnistaa aika helposti tällä palstalla, koska mäkin olen tunnistanut, ootko aivan varma ettei tää kaveris palstaile myös??
Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
sut hei tunnistaa aika helposti tällä palstalla, koska mäkin olen tunnistanut, ootko aivan varma ettei tää kaveris palstaile myös??
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja yks tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onneks ulkonäkö suojelee kopiointi yrityksiltä B)
Onko väliä, jos palstailee...ainakin sitten tietäis että Essietä harmittaa se asia. Toki fiksumpaa ois siitä kasvotusten sanoa, mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Oletko aivan varma ettet kuvittele?
Jospa hänkin tykkää samanlaisesta tyylistä kuin sinä ja oli ajatellut alunperinkin tatuointia minkä otti?
No en kuvittele. Kun mä kerroin esim mun tatuointi-ideasta niin parin päivän päästä hän ilmoittaa et "Hiiih, mä keksisin niin hyvän kuvan ja kävin jo varaas ajankin!"
Tai esim silloin kun aloin käyttää tekoripsiä, tämähän menee heti perässä ostamaan sellaiset. Ja niin edelleen, lista on loputon.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessie:Moi! Ihkudaa, mä tykkään hoikista naisista ja sain just idean et kuparinväriset hiukset olis tosi ehanat! Pitääkin lähteä vaalentamaan näitä mustia...
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Oletko aivan varma ettet kuvittele?
No en kuvittele. Kun mä kerroin esim mun tatuointi-ideasta niin parin päivän päästä hän ilmoittaa et "Hiiih, mä keksisin niin hyvän kuvan ja kävin jo varaas ajankin!"
Tai esim silloin kun aloin käyttää tekoripsiä, tämähän menee heti perässä ostamaan sellaiset. Ja niin edelleen, lista on loputon.
Okei, no tuo on jo sit aika läpinäkyvää.. Aika ärsyttävää tommonen kyllä :| :snotty: