mä en uskalla mennä nukkuun.... :o(

Siipien havinaa

Aktiivinen jäsen
08.03.2008
3 110
0
36
tunti sitten oli kuumetta 38,5 C ja nyt 39,2 C...ja mä oon yksin kotona...lapsi on mummulassa hoidossa...ettei sekin tuu kipeeksi...juu ja juon nyt lämmintä Panadol..litkua jotain 500mg....ei oo valkosipulia...ja kun mä nyt juon ton kupillisen tota...koska voin ottaa toisen annospussin :ashamed: ja EI todellakaan oo kivaa olla yksin :'( :snotty:

Mukavampi sun on yksin kuin se, että saisit vielä hoitaa lapsenkin tuossa kunnossa. nim. kokeiltu on ja useasti.

Kuumeeseen suosittelisin ibuprofeenia, mutta jos ei ole, niin voit ottaa toiset 500 mg parasetamoilia vaikka heti.
Mun täytyy ottaa 600-800 mg ibua tai 1000 mg parasetamolia että olis mitään vaikutusta. Toiset on herkempiä. Mutta varmaa on, että alilääkitsemisestä ei ole mitään hyötyä.
Ja sit seuraavan kerran voit ottaa lisää kunkuume taas nousee, noin 5 tunnin päästä todennäköisesti.

Kestää n. tunti joskus kaks et kuume laskee lääkkeellä. Mullakin on ihan helvetillinen flunssa. Perjantaina mulla oli kurkkukipeä, lauantaina nousi kuume ja tuli nuha, sunnuntaina yskin keuhkot pihalle ja nyt tänään molemmisa korvissa tulehdus |O Kuume on sahannut 37-39 välillä.

Panadolia, ja muita parasetamoleja, voi ottaa 1 g kerrallaan. Eli kaksi viisisatasta.

Kuumaa juomaa ei kannattaisi kovassa kuumeessa juoda. Juo mielummin viileämpää, ja juo runsaasti.

Jos sulla on Buranaa tai vastaavaa ibuprofeenivalmistetta, niin ota sitäkin.

Sitten ikkuna hieman raolleen, kevyt vaatetus ja ohut peitto, ja petiin.

mulla ollut nyt tasan viikon..´.alko 37,2 C kuumeella ja tää on tähän mennessä huippu tää 39,2,C...juu ja saan olla todella kiitollinen että lapsella on niin ihana mummu :heart: ...ei siis oma äitini---vaan lapsen isän äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
mulla ollut nyt tasan viikon..´.alko 37,2 C kuumeella ja tää on tähän mennessä huippu tää 39,2,C...juu ja saan olla todella kiitollinen että lapsella on niin ihana mummu :heart: ...ei siis oma äitini---vaan lapsen isän äiti

Hui, viikon ajan jo kuumetta?
Kai olet lääkärissä käynyt? :/

Yhteistyössä