Keskenmenosta sen verran että rv 13 tais olla, joskin keskeytynyt keskenmeno, paperit hukku johonkin,kannoin kuollutta vauvaa sellaset viikon pari kunnes alkoi syntymään itsestään ja kun autolla pääsin pihaan niin kuulu naps ja kaikki housut niin veressä kun olla ja voi, siinä ei paljon siteet enää auttanut. Eli aika alussa, mutta voin sanoa ettei elämäni helpointa aikaa.
Soitin, ihan yhtä hymähtelyä se siellä on ja täällä neuvolassa, käskevät vaan makaamaan ja tulemaan kun siltä tuntuu, no millon helvetissä se olo on semmonen että "siltä tuntuu"....Nyt on jumalaton vitutus, tänään oli sokerirasitus, neuvola ja to taas lääkäri ja sieltä laittavat mut tays siin nyt sitten jos kohdun suu auennut yhtään, eli kaks päivää tässä sitten taas mietitään... Mä olen ihan korviani myöten täynnä tätä juttua, toki toivon että lapseni syntyy ajallaan ja terveenä mutta kyllä tää "ammattilaisten" tietämättömyys ja joten kuten vastuun siirtely on jotenkin ihan p:stä...no kaks päivää taas eteenpäin jossei olo muuta "siltä tuntuuks"... En mä tiedä, nyt harmittaa kun ei tiedä yhtään mistään mitään ja vauva on oikein päIn, ja painaa tonne alas...no jos sitä sitten taas lepään, kun kiellettiin kaikki turha liikkuminen, vessassa saa käydä...