mä en vaan pääse yli siitä, että mieheni tartutti muhun herpeksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siss:
ukollas oli jo herpes ennenkö sinua pökkäs? sehän t arttuu...yöks

siis niin niin. ja nimenomaan hyi vittujen vittu. ja SE, ettei se saatanan sikamaisuus voinut sanoa, mikä tilanne todellisuudessa on, vaan antoi mun ymmärtää, että hän on ihan puhdas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis niin niin. ja nimenomaan hyi vittujen vittu. ja SE, ettei se saatanan sikamaisuus voinut sanoa, mikä tilanne todellisuudessa on, vaan antoi mun ymmärtää, että hän on ihan puhdas.

Tiesikö se itsekään olevansa tautinen?

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Kyllä siihen herpekseen saa estolääkkeen. Ei sun maailmas siihen lopu, että sulla on sukupuolitauti.

no nyt tuntuu siltä, että todellakin loppuu. terveys on aina ollut mulle ykkösasia. ja nyt sekin on romutettu. ja sekin ahdistaa, että luulin tuntevani tämän ihmisen... mutta se onkin saastanen paska, ja vielä täysin vastuuton sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Tiesikö se itsekään olevansa tautinen?

ehei, mutta se tiesi kyllä vedelleensä paljaalla sitä eukkoa.

ehei, mutta se tiesi kyllä vedelleensä paljaalla sitä eukkoa.

No eipä tuo mistä voinut tietää olevansa saanut tartunnan.

no voi nyt helvetti! joo, ei ole. mutta ei se ole myöskään voinut tietää olevansa puhdas (heko heko), mutta on silti uskotellut minulle niin ja saanut tämän helvetin valloilleen!

Herpes on aika yleinen tauti JA huuliherpeskin voi tarttua alapäähän. Ei sun elämä tähän kaadu. Mut ottais mullakin päähän jos ukko on tienny sairastavansa sukupuoliherpestä ja silti oli sun kans paljaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Herpes on aika yleinen tauti JA huuliherpeskin voi tarttua alapäähän. Ei sun elämä tähän kaadu. Mut ottais mullakin päähän jos ukko on tienny sairastavansa sukupuoliherpestä ja silti oli sun kans paljaalla.

ei se ole TIENNYT. mutta se on tiennyt nussineensa paljaalla aiemmin, joten sillähän ois jumalauta voinut olla vaikka HIV! ja silti se antoi ymmärtää olevansa puhdas.

no voi nyt helvetti! joo, ei ole. mutta ei se ole myöskään voinut tietää olevansa puhdas (heko heko), mutta on silti uskotellut minulle niin ja saanut tämän helvetin valloilleen!

Miten voi "uskotella" jos itsekin luulee olevansa puhdas? :laugh:

Suomessa tehtyjen vasta-ainetutkimusten mukaan noin 17 % aikuisväestöstä on saanut sukuelinherpesvirustartunnan, mutta vain osa on siitä tietoinen.

Lähde: Terveyskirjasto.

Ei ole mikään maailmanloppu eikä tee sinusta mitään saastaista horopersettä. Tiesikö miehesi siis, että tämä toinen nainen (ex?) sairasti herpestä ja oli siitä huolimatta ollut käyttämättä suojaa ja sit pani sinun kanssasi? Jos miehellesi ei tullut oireita niin ehkä hän ajatteli, että ei ollut tautia saanutkaan? Ja toisekseen se voi olla ollut miehelläsi jo kymmeniä vuosia. Et voi tietää mistä miehesi sen on saanut.

Miten voi "uskotella" jos itsekin luulee olevansa puhdas? :laugh:

no kyllä sitä helvetin tyhmä saa olla, jos on varma olevansa puhdas vaikka on nussinut paljaalla... :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Suomessa tehtyjen vasta-ainetutkimusten mukaan noin 17 % aikuisväestöstä on saanut sukuelinherpesvirustartunnan, mutta vain osa on siitä tietoinen.

Lähde: Terveyskirjasto.

Ei ole mikään maailmanloppu eikä tee sinusta mitään saastaista horopersettä. Tiesikö miehesi siis, että tämä toinen nainen (ex?) sairasti herpestä ja oli siitä huolimatta ollut käyttämättä suojaa ja sit pani sinun kanssasi? Jos miehellesi ei tullut oireita niin ehkä hän ajatteli, että ei ollut tautia saanutkaan? Ja toisekseen se voi olla ollut miehelläsi jo kymmeniä vuosia. Et voi tietää mistä miehesi sen on saanut.

mun mielestä tekee. ja ei, mies ei tiennyt. MITÄÄN tästä akasta. senkus nussi vaan. paljaalla. ei se ole voinut olla kymmeniä vuosia, koska tässä ei ole oikein vaihtoehtoja... ja on kai se suhteellisen selvää, mistä tämä on lähtöisin, kun tämä eukko (se on joku yhden illan pano KUULEMMA, mistä minä tiedän) pisti ilmoittaen oikein suureen ääneen omasta taudistaan.

no kyllä sitä helvetin tyhmä saa olla, jos on varma olevansa puhdas vaikka on nussinut paljaalla... :o

Niinhän sinäkin luulit... :whistle:

tässä on nyt vaan se ero, että mulle on valehdeltu, että kumppani on puhdas, ukolle ei. se on ottanut ihan tietoisen riskin nussimalla, vieläpä ventovierasta akkaa, paljaalla mulkulla.

Niinhän sinäkin luulit... :whistle:

mut kiitos kauheesti myötätunnosta. taitaa olla miehille vain joku kunnia-asia päästä naimaan paljaalla vehkeellä, viis taudeista tai vastuuntunnosta :)

Kylläpäs on asiallista... Älä sekoita nyt asioita keskenään. Herpes on toki ikävä asia ja totta, ikuinen. Mutta oireita voi hillitä ja se voi myös "sammua" lähes kokonaan. Ymmärrän kyllä, että olet nyt järkyttynyt. Se loukkaa turvallisuuden tunnetta ja kestää hetken hyväksyä tilanne. Mutta saastainen tai edes mikään harvinaisuus et siis ole. Etkä hengenvaarassakaan. Epämukavuutta elämääsi korkeintaan tulee. Tosiasia on se, että herpestä on monella, oireilla tai lman. Ja se tarttuu helpommin tai nihkeämmin. Eikä ihmiset aina tiedä kantavatko virusta vai eivät. Yritä jaksaa ja hanki vaikka riittävästi tietoa sairaudesta. Ensi tartunta on ilmeisesti joskus todella vaikeakin ja hyvin kivulias, mutta sen jälkeen huomattavsti maltillisempi ja voi siis olla pitkiä aikoja täysin poissa elämästäsi.

Mutta tottahan se on, aina ottaa riskin kunon ilman kondomia. Myös siis sinä sen olet ottanut. Ikinä ei voi tietää, mitä toisella voi olla. Edes se toinen siis. ja herpestä kun ei voi oireitta missään testissä testata, koksa vasta-aineita on todella monella..

Mutta vielä, yritä nyt jaksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja heii:
Mutta tottahan se on, aina ottaa riskin kunon ilman kondomia. Myös siis sinä sen olet ottanut. Ikinä ei voi tietää, mitä toisella voi olla. Edes se toinen siis. ja herpestä kun ei voi oireitta missään testissä testata, koksa vasta-aineita on todella monella..

Niinpä...

Alkuperäinen kirjoittaja heii:
Kylläpäs on asiallista... Älä sekoita nyt asioita keskenään. Herpes on toki ikävä asia ja totta, ikuinen. Mutta oireita voi hillitä ja se voi myös "sammua" lähes kokonaan. Ymmärrän kyllä, että olet nyt järkyttynyt. Se loukkaa turvallisuuden tunnetta ja kestää hetken hyväksyä tilanne. Mutta saastainen tai edes mikään harvinaisuus et siis ole. Etkä hengenvaarassakaan. Epämukavuutta elämääsi korkeintaan tulee. Tosiasia on se, että herpestä on monella, oireilla tai lman. Ja se tarttuu helpommin tai nihkeämmin. Eikä ihmiset aina tiedä kantavatko virusta vai eivät. Yritä jaksaa ja hanki vaikka riittävästi tietoa sairaudesta. Ensi tartunta on ilmeisesti joskus todella vaikeakin ja hyvin kivulias, mutta sen jälkeen huomattavsti maltillisempi ja voi siis olla pitkiä aikoja täysin poissa elämästäsi.

Mutta vielä, yritä nyt jaksaa...

kiitoksia. mulla on aiheesta kyllä kaikki mahdollinen tieto... eniten ahdistaa se, että mä elän ihmisen kanssa, jonka arvot ovat täysin päinvastaiset kuin omani. ja se, etten mä ole tiennyt sen harrastaneen seksiä paljaalla... mulle vakuuteltiin ihan muuta.

Yhteistyössä