A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja a:Siis tää on tapahtunut enne sua vai? Vai onko ukko pettänyt sua jonkun yhden illan jutun kanssa ja siitä saanut taudin?
ennen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Siis tää on tapahtunut enne sua vai? Vai onko ukko pettänyt sua jonkun yhden illan jutun kanssa ja siitä saanut taudin?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miten sä olet sen akan kanssa jutellut, jos se kerran ventovieras oli?
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Miten sä et ap huomannut, että ukollas on herpes? Ei kai se herpes tartu, jos ei ole rakkuloita?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miten sä olet sen akan kanssa jutellut, jos se kerran ventovieras oli?
UKOLLE ventovieras silloin. nyt olimme samassa illanviettopaikassa ja tämä akka kertoi asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Miten sä et ap huomannut, että ukollas on herpes? Ei kai se herpes tartu, jos ei ole rakkuloita?
näimpä se tarttuu vaan sillon ku on päällä ei muuten...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miehesi on vain ollut yhtä hyväuskoinen kuin sinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jep. mun mielestä on kuitenkin valehtelua ja riskinottoa jos sanoo olevansa puhdas, vaikka tietää mitä on tehnyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jep. mun mielestä on kuitenkin valehtelua ja riskinottoa jos sanoo olevansa puhdas, vaikka tietää mitä on tehnyt...
Kyllähän se on riskinottoa aina jos ilman kondomia harrastaa seksiä. Ja sinäkin sen varmasti nyt myönnät?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:näin on. mutta mä en kyllä ole valehtelullani aiheuttanut kenellekään terveysriskiä...
Alkuperäinen kirjoittaja ahdinko:en vain pääse!!! olkoonkin, että juttu on vanha. niin silti. se on ottanut sellasen riskin, että voi tartuttaa muhun mitä tahansa. antanut mun ymmärtää olevansa puhdas. ja jotenkin... ei nyt arvomaailmat oikein kohtaa, kun toinen vetelee paljaalla tosta vaan ja sitten vielä ottaa riskin, että joku muukin sen saa (minun lisäkseni yksi toinen). ei helvetti. millaisen ihmisen kanssa sitä elää??
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:näin on. mutta mä en kyllä ole valehtelullani aiheuttanut kenellekään terveysriskiä...
Tuota valehetelua en vain jotenkin ymmärrä. Siis selitä miten ihminen voi valehdella asiasta jota ei itsekään tiedä? Jos miehesi olisi valehdellut käyneensä testeissä niin olisi eri asia. Mutta hänhän puhui vain oman olettamuksensa mukaisesti eikä tieten tahtoen valehdellut asiasta.
Vaikka keskustelu on vanha, haluan ottaa tähän kantaa. Itse sain muka oireettomalta mieheltä, jonka kanssa seurustelen herpeksen. En tiedä miten pääsen asian yli vai lopetanko suhteen. Pahinta asiassa on se, että mies haukkuu minua, että syytän häntä eikä häntä harmita yhtään vaikka hän on tartuttanut minut. Hän sanoo, että hän ei ole sitä keneltäkään entiseltä naiselta saada. Hän on kertonut minulle lukuisista suhteistaan ja yhdenillan panoistaan ja minä olen kertonut hänelle että minulla ei ole aikaisemmin ollut suojaamattomia suhteita kuin yksi, joka kesti yli 15 vuotta. Eikä minulla ole ikinä ollut herpestä, mutta sain sen kahden viikon päästä tältä mieheltä. Mitenköhän alkuperäisen kirjoittajan suhteelle kävi?