P
Paskamutsitäälläkin
Vieras
Vihdoin joku on kirjoittanut jutun, mitä olen itse pitkään miettinyt. Eli sama tilanne täällä, lapsi 5½v. Ekat kaks vuotta oli IHANIA, haaveilin isommasta perheestä ja plaaplaa. Luojan kiitos on vain tuo yksi nyt. Ja aina kun erehty sanomaan että on hieman hankalaa, niin johan aina tulee vastauksena joku tyyliin lapsella on uhma/3v kriisi/4v kasvukipuja/5v jotain jne jne, ymmärtänette pointin. Mua ei varmaan vaan oo tarkoitettu äidiks. Muiden lasten kanssa olemisessa ja hoitamisessa ei ole ongelmaa, koska ne saa aina palautettua vanhemmilleen. Hyvä tukiverkko on ja mies auttaa paljon, silti tälläinen olo
Itse myös kelaisin elämää takaisin päin jos voisin. Mutta koska en voi, koitan ajatella että viimeistään 15vuoden päästä lapsi asuu omillaan. Kyllä mä tuota rakastan ja hoidan kaikki perusasiat, mutta en nauti mitenkään erityisesti.
Itse myös kelaisin elämää takaisin päin jos voisin. Mutta koska en voi, koitan ajatella että viimeistään 15vuoden päästä lapsi asuu omillaan. Kyllä mä tuota rakastan ja hoidan kaikki perusasiat, mutta en nauti mitenkään erityisesti.