Mä oon laulanu nyt 25 kertaa putkee veturilaulun samalla kun lapsi hyppii sylissä vaatien uudestaa ja uudestaa sitä laulua, juu en nauti en.
No, kuka sua pakottaa laulamaan? Mikset sano lapselle, että nyt äiti ei jaksa?
Muutenkin tässä ketjussa on aivan helvetin typeriä juttuja monilla.
Eikö teillä oikeasti ole ollenkaan mielikuvitusta ja improvisointikykyä arkeen, jos ja kun vanhemmuutenne on jotain "pakollisia" puistokäyntejä, legopalikoita, aamupuuroa, pyykkiä ja tyyliin oksennusta ja paskaa päivästä toiseen?
Onko noin moni oikeasti niin yksinkertainen, että SUORITTAA äitiyttä joidenkin neuvolan oppaiden mukaan?
Ettekö te urpot tajua, että te ITSE teette elämästänne elämää, se on teidän käsissä ja jos teillä ei ole "palikoita" tehdä elämästä mielekästä, niin turhaan siitä lapsianne syytätte.
Ensin sympatiseerasin aloittajaa ja tunnistan itsessänikin välillä piirteitä "epäsopivasta" äidistä ja tulee mietittyä, pilasinko vain lapseni elämän synnyttämällä hänet tänne ja minun lapsekseni, mutta tässä ketjussa menee ihan överiksi.
Ketjun viestit luettua tulee lähinnä mieleen, että voi saatanan vatipäät.
Ihan kuin olisi vain joku tietty tapa olla äiti tai se äitiys ylipäätään olisi joku "tähän elämä loppuu, lisäännyttyäni olen VAIN äiti ja palvelemassa lapsen tarpeita vaikka sitten hampaat irvessä, kunhan lapsi vain saa kaiken mitä haluaa"-juttu.
Ilmeisesti on vähenemässä asenne, että lapset kasvaa kuin siinä sivussa?
Plääh, olipa paska ketju.