Mä EN VOI USKOA, että mun mies..!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
.. on minusta mustasukkainen :o
Tai sit se vaan sekoilee.
Kuitenkin, kun ollaan nyt päätetty et lapsikiintiö on täynnä niin ajattelin alkaa käydä kuntosalilla, jotta saisin nämä läskit huis kuukkanaan tai jtn. Tänään sit kävin eka krt ja kun tulin kotiin mies oli niiiiiiiiin vittumaisella päällä. Eka luulin, että lapset oli riistäneet sen hermot, mutta sitten alkoi kyselyjen tulva, että miten sä siellä niin kauan olit jne...
Ja sit kun tuli viereen pötköileen, niin sano, että jos ei oma läski mies kelpaa, niin vaihda sieltä salilta parempi, kyllä hän tietää mimmosia kiimaluolia ne on |O
Ei stn!

Aika hullua. Just tuossa yks tuttu lähti käymään viikonlopuksi kotiseudullaan niin johan mies oli laitellut vaikka mitä ihmeellistä viestiä perään ja tämä tuttu oli ihan pihalla että mitä he...tiä.

Niin, mustasukkainen ja omistushaluinen, kannattaa vähän seurata ettei mene pahaksi.

Sano sille, että menee itsekin salille, niin sitten voitte olla yhtä paljon tasavertaisesti siellä kiimaluolassa! Tekee myös hyvää teille molemmille, urheilu saa hormonit hyrräämään! :p

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Aika paha tilanne, sanoisin! Jos menisit kirjastoon tai leffaan, oisko kommentit samoja? Tai vesijumppaan :) (mummot suihkumyssyt päässä ;)

Jaa-a, mulla on aina lapset mukana yleensä jokapaikassa, mutta tänne salille ei saa lapsia ottaa, on K-13... Turvallisuus syistä kuulema..
Eilen muuten käytiin poikien kanssa uimassa, eikä ollut yhtään moksis. Johtunee siitä et minä=bikinit :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Jörn:
Hyvä se on kunhan ei mene liiallisuuksiin. Voi sanoa sille, että rakastat vain sitä vaikka muut miehet aina kattoo perääsi...

Anteeksi vain rakas ystäväni, mun perään ei takuulla katso kukaan :laugh:

Jaha, ja miksi ei? :)

Varmaan siks, kun bussitolppa kusisessa lumessakin on kauniimpaa katsottavaa :saint:

Hyvä se on kunhan ei mene liiallisuuksiin. Voi sanoa sille, että rakastat vain sitä vaikka muut miehet aina kattoo perääsi...

Varmaan siks, kun bussitolppa kusisessa lumessakin on kauniimpaa katsottavaa :saint:

Kuinka sulla noin huono itsetunto? =/

Alkuperäinen kirjoittaja ö:

Kuinka sulla noin huono itsetunto? =/

Mulla on n. 7 peiliä asunnossani, joista näen itseni mennentullen ja palatessa. Ja mulla on aika hyvä itsetunto, että kehtaan edes liikkua :whistle:

Onhan se ihan ymmärrettävää että mies on mustasukkainen, kun miettii minkälaisia lihaskimppuja siellä kaikenmaailman kuntosaleilla pyörii. En minä ainakaan edes menisi mihinkään kuntosalille, jumppaan kotona ja samalla saa mies silmänruokaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
salilta parempi, kyllä hän tietää mimmosia kiimaluolia ne on |O

Okei, mistä hän sen tietää..? :whistle:

Hmmm, täytyypä kysäistä... :whistle:

Järjestä sit siekin pikku mustiskohtaus, että jaa onko sitä salaa käyty bodaribabeja katselemassa kun kerran salit tietää ;) ehkäpä se kiukuttelu loppuu siihen.

Yhteistyössä