Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Kyllä on ihme ajattelua. Jokaisella on oikeus negatiiviisiin tunteisiin, mutta ei ole oikein purkaa niitä toiseen ihmiseen, sen takia että toinen tulee raskaaksi ja itse ei pysty. Ja mun mielestä on hölmö vastaus, että sitä ei voi tietää kun ei itse ole kokenut. Ei voi, mutta monta muutakaan asiaa ei voi tietää jos ei itse koe, eikä se oikeuta käyttäytymään miten tahansa. Asia vaatii ymmärrystä molemmin puolin, mutta täälä moni on sitä mieltä, että lapseton saa käyttäytyä miten vaan, kun se on niin vaikea asia:O
Ja raskaana oleva vai sitten saa? Musta on parempi että tunteet käydään läpi eikä piiloteta. Kyllä ihme ihmisiä kun ei tunteita saa tuoda ilmi. Ne juuri pitää tuoda ilmi.
Mutta rajansa kaikella. Enkä ole puhunu, että raskaana oleva saa sanoa mitä tahansa. Jos lapseton ei pysty olemaan tekemisissä raskaana olevan ystävän kanssa, sen voi sanoa rehellisestä ja asiasta voi puhua asiallisesti. Elikkä en ole kieltänyt, ettei tunteita saa tuoda ilmi. Tuntuu vaan, että monen mielestä saa käyttäytyä miten vaan, kun tuntuu pahalta. Mulla on kaks lapsetonta ystävää ja me ollaan asioista puhuttu ihan kunnolla, ei ole mitää tarvetta katkaista välejä tai toivoa toiselle pahaa.