"Mä en ymmärrä, miksi kaikki ei..."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mä en ymmärrä miksi Reiman tuotteita jaksetaan ylistää vuodesta toiseen...?

sama juttu. Oman kokemuksen perusteella hinta-laatusuhde ei ole niissä kohdallaan.

Sama täällä, meillä on tytöllä reimatecin ja lassien supratech-haalari ja kyllä tuo lassie on huomattavasti parempaa laatua. Ja toisella tytöllä pelkkä lassie ilman techejä ja ihan yhtä hyvä sekin on.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Mä en ymmärrä miksi jotkut vauhkoaa siitä Ejostain mitä on lihaliemikuutioissa
Mä en ymmärrä miksi lasten haalarit ja kengät on kilpavarustelu tavaraa
Mä en ymmärrä miksi jotkut ei käy hammaslääkärissä vuosittain

Koska aikoja ei ole tarjolla, edes yksityisellä puolella. *Terv. puoli vuotta jonottanut*

En ymmärrä miksi jotkut ostaa erityisesti vastasyntyneille vaatteita liikkeestä kun esim. kirppikseltä tai huutiksesta saa täysin samaa hyväkuntoista ja siistiä tavaraa ja vieläpä usein paljon halvemmalla ja on ekologisempaakin :)

Lisäksi en tajua miksi jotkut kaasuttaa autolla vaikka punaiset valot palaa edessä :laugh:

Minä en ymmärrä miksi jokaisen ihmisen elämässä pitää olla jotain muuta tärkeää kuin perhe ja ystävät. Jos ei ole ikinä harrastanut mitään niin kun tulee äidiksi niin on pakko keksiä jotain tekemistä, ettei vaan leimaudu äidiksi, jolla ei ole elämässä muuta kuin lapset. :whistle:
Enkä ymmärrä miksi lasten kanssa pitää ulkoilla joka päivä, koska päiväkodissa niin tehdään.
Enkä ymmärrä miksi ihmiset eivät vaan nauti äitiydestä ja tee niitä juttuja lasten kanssa, joista itsekin pitävät vaan lukevat siitä täydellisen äitiyden käsikirjasta asiat, jotka pitää tehdä ja sitten valittavat kuinka hankalaa elämä on lasten kanssa.

ymmärrä miksi ihmiset vahtaavat toisten ylipainoa tai muutamaa kiloa ja arvostelevat ilkeästi selän takana ja sitten odotetaan sopiva sauma kun tää ylipainoinen on paikalla jotta voi lotkauttaa jostain ihmisetä joka on lihava ja haukkua ylenmäärin. Ja kun tää ylipainoinen ei ota kantaa niin siltä kysytään maireati mitä mieltä sinä olet. Siltä toiselta joka on normipainoinen ei kysytä vaikka hänkään ei ottanut kantaa.
Huomannut tällasta työpaikkakiusaamista omalla työpaikalla pullukoita kohtaan.
ja pahin haukkuja on jo 62v jolla luulisi olevan jo järkeä päässä. Mutta ei. ja hän nyt haukkuu muita muutenkin selän takana. Ja uskoo olevan oikeutettu sanomaan iän puolesta suoraan.
En ymmärrä kiusaajia en yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
En ymmärrä, miten joku voi elää kodissa, jossa ei ole pideetä vessassa.

Minä en ymmärrä etta joku tarvitsee tuollaista

"Bidee on alapesuun tarkoitettu pesuallas, jossa vaakasuoraan tuleva vesisuihku on tarkoitettu alapään pesemiseen."

Yhteistyössä