Mä en ymmärrä, onko karpeilla verensokeri alhaalla koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä oon syönyt tosi terveellisesti pari päivää eli ei mitään herkkuja, paljon proteiineja. Olo on jotenkin heikko ja kummallinen vaikka nytkin maha täynnä ruokaa. Siis olo on sellainen, että tekis mieli syödä jotain tosi imelää, että piristyis. Meneekö tämä ohi vai kannattaako aina välillä syödä jotain sokerista.. Eihän tällä ololla jaksa olla edes iloinen, karkki piristäis ;)

Mulla ainakin käsittääkseni pysyy aika tasaisena, ja se on juuri se mikä mulla ainakin on tavoitekin. Karkistahan sä saat kyllä verensokerin äkkiä nousuun, mutta pian se sitten laskee taas alaskin. Ei ainakaan mua piristä, päinvastoin, heti kun syö jotain sokerista, huomaa, että siitä tulee tosi huono ja väsynyt olo. Mulla toi makean nälkä on mennyt kokonaan pois nyt kun verensokeri pysyy pitkin päivää tasaisena.

Toi johtuu siitä, että sun elimistö on tottunut saamaan niitä sokeripiikkejä. Kun sokerista luovut, niin aluksi on muutama päivä vähän höntti olo kun kroppa totuttelee ja insuliinitasot menee kohdilleen. Juo paljon kivennäisvettä. Ja pelkällä protskulla sä et pysy terveenä. PALJON kasviksia ja muista rasvat!

Yhteistyössä