M
minäkin haluan
Vieras
Tähän mennessä mä ole ollu se kuka on jouluna ollu selvin päin ja hoitanut lapset (siis jo 16 v) muiden ryypätessä ja loppuillasta kaupunkiin lähdössä. Nyt sanoin miehelle, et on mun vuoro, et se saa olla lasten kanssa kotona selvin päin. Mies oli sitä mieltä, et en voi ku pienimmän eka joulu ja eihän äiti voi olla sillo poissa. Olenhan mä sillo ku syödään ja joulupukki käy ja lahjat avataan. Lähden sit vasta ku pienin on nukkumassatai menossa nukkumaan. Onko kukaan muu lähdössä jouluaattona baanalle?