Mä haluan miehen, joka pitää musta huolen!

Kyl kait niiden miesten pitäiskin jos ne kerran rakastaa... vai? Niihän mäkin teen miehelleni.
Ja kyllä mun mies tekee eväsleivät mulle joka ilta töitä varten - ja laittaa sellaset täytteet mistä tietää että mä pidän. Töissä jätkät pilkkaa että on se niin herttaista ja odotapas vaan vuosi niin saat tehdä itse leipäsi... Noh mä oon ollut samassa paikassa töissä jo kolme vuotta ja yhteiseloa on viisi vuotta takana miehen kanssa. Mies hieroo pyytämättä, kysyy aina mitä ruokaa haluaisin syödä, antaa nukkua pitkään viikonloppuna ja hoitaa lasta yhtä paljon kuin minäkin. Kehuu ja hellii. Ja jos on ollut paha paikka niin olen saanut toppuutella ja joskus jopa kaikin voimin pitää kiinni miehestä jos mua on loukattu tai mua uhataan. Mies todellakin puolustaa mua - ihan kuin häntä oltaisiin uhattu tai loukattu.

Niin, ja se teki tänään risottoa ja on antanut mun nukkua päivällä :D

Mut eiköhän sullakin oo asiat ihan hyvin. Luulisin.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
älä käske, siinä se vika on...

Just niin. Oon huomannu et saan aikaseks vaan närää ja kiukkusuutta eikä varmaan tee jos sanon käskien tai jos tekee niin erittäin kiukkusesti.
en miekään tykkää et mies käskis ja komentelis minuu.

Jos ei nyt otettais niin kirjaimellisesti. Tarkotin että tyylin, "pidä musta huoli, jooko?" :whistle:

Yhteistyössä