Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En sanonut että käytöksessäsi on vikaa, mietin vain jos omat ajatuksesi ovatkin skitsoilevaa mustasukkaisuutta. Selitäs nyt esim; onko naisella muittenkin sukulaisten kuvia kodissaan kuin miehesi? Jos ei, niin miten hänen aviomiehensä ei yhtään ihmettele asiaa? Ottaako hän muistakin sukulaisista kuvia kun lapsi on näitten sylissä?
En nyt väittäisi itseäni skitsoilevaksi & mustasukkaiseksi, sillä totta kai elämässämme on naisiakin - miehellä esim. työkaverina, kaverina, jne. En minä revi stressiä naisista, varsinkin kun meillä ei ole suhteessamme mitään vikaa jne. Eli ei ole tarvetta pelätä mitään.
Omistushaluinen kyllä olen nyt tässä asiassa. Ei mene vain mun jakeluuni, että miksi sen naisen pitää edelleen liehitellä miestäni? Nyt vain eri syin ja keinoin kuin silloin aiemmin. Varmasti silläkin on merkityksensä, että yritti silloin iskeä miestäni herkeämättä. En mä hyväksy sellaisia akkoja.
Mieheni ei ole tuon naisen sukulainen, joten tuota suunnatonta kiinnostusta ei voi sillä selittää. Toki miehemme ovat sukua, mutta... Ei toimi muita miehensä sukulaismiehiä kohtaan noin. Ei siis mitään tietoa, miksi tunkee niitä kuvia kehyksiin!? (Ok, niissä on heidän lapsensakin, joten ei ole ehkä NIIIIIN outoa. Mutta ei tosiaan ole kovin monesta tyypistä heillä kuvia kehyksissä.) Niin ja mistäs mä tiedän ihmetteleekö hänen miehensä asiaa, vai ymmärtääkö hän edes ihmetellä sitä.
Selitänköhän mä nyt liian monimutkaisesti...
Ja se mua myös ihmetyttää, että miksi tuo nainen rajaa minut kaikista kuvista pois? Vaikka istuisimme mieheni kanssa vierekkäin, rajaa minut kuvasta pois siten, että kuvassa on vain mieheni. Ei ole myöskään koskaan ottanut kuvaa minusta + lapsesta. Siis tällaisia pieniä asioita, jotka kuulostavat täysin naurettavalta kun ne tähän kirjoittaa, mutta käytännössä todella kummaa hommaa.