R
rahaton
Vieras
mun työt loppui toukokuussa enkä saanut kesän ajalta liitosta rahaa, koska sain kesälomat silloin rahana. no, kaikkihan on mennyt jo kesäkuussa. aloitin työt elokuussa ja vielä pitäisi yli viikko kituutta ilman omaa rahaa. onhan mies töissä ja niin sanotusti sen rahat on mun rahat, mutta ärsyttää jatkuvasti pyytää siltä rahaa.. hävettää kun heinäkuusta asti sanonut kaikille kaikkeen et en pääse kun ei oo rahaa, en voi kun ei oo rahaa, ei pysty kun ei oo rahaa.. tänäänkin olis yhdet tosi kivat illanistujaiset missä on paljon sellasia kaveriperheitä jotka vartavasten hankkineet lapsilleen hoitajat tälle illalle, mutta mulla ei oo rahaa.. kyllä mä sinne menen alkuillaksi katseleen muiden juomista ja jutteleen mukavia, mut ne lähtee sit baariin ja MULLA EI OO RAHAA. ja baaria varten en kyllä ala lainaamaankaan. harmittaa ja itkettää, hävettää ja surettaa. sit kun tulee tili, niin kaikki menee samantien laskuihin joiden eräpäiviä olen siirrellyt kun ei ole ollut rahaa ja sit taas eletään kuukausi persaukisena. tää on ihan hirveetä.