mä joudun ehkä jättään ton miehen.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
oon syöny kevyemmin ja terveellisemmin pari viikkoo, liikkunu enemmän ja eläny terveellisemmin. ja mitä tekee mies. tuo töistä tullessaan mulle kebabin :snotty: jonka mä tietenkin söin :snotty:
nyt on hirvee mähkyähky ja morkkis :xmas:
 

Yhteistyössä