SiNiLiLJA Aktiivinen jäsen 01.04.2009 1 005 0 36 06.04.2009 #1 oon syöny kevyemmin ja terveellisemmin pari viikkoo, liikkunu enemmän ja eläny terveellisemmin. ja mitä tekee mies. tuo töistä tullessaan mulle kebabin :snotty: jonka mä tietenkin söin :snotty: nyt on hirvee mähkyähky ja morkkis :xmas:
oon syöny kevyemmin ja terveellisemmin pari viikkoo, liikkunu enemmän ja eläny terveellisemmin. ja mitä tekee mies. tuo töistä tullessaan mulle kebabin :snotty: jonka mä tietenkin söin :snotty: nyt on hirvee mähkyähky ja morkkis :xmas: