Mä löysin mun elämäni rakkauden viime yönä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Tavattiin yöllä ja mies pyysi mun numeronki. Mä tiedän että soittaa vielä. Me mennään naimisiin ja eletään yhessä onnellisina elämämme loppuun asti. :heart:
Sen vaan tiesi että nyt kolahti!

oikeen vitutti herätä aamulla... :/

muutama yö sitten. Olen kyllä onnellisesti ollut miehen kanssa yhdessä 10v. mutta unessa kävin deiteillä toisen miehen kanssa (ja unessa en ollut varattu). Täytyy myöntää että harmitti kun uni loppui juuri kun päästiin syömään. ;) Miehellekin kuittasin, että näin yöllä liian kivan unen ;)

:)

Anteeksi, munki on pakko kertoa kun unista tuli puhetta. Mä näin NIIN levotonta unta viime yönä. Näin unta että mun mies petti mua Johanna Tukiaisen kanssa.. Ja sitten kävi ilmi että oli vielä ihan polleena siitä! :x Oikeesti, oli ihan ufo olo kun heräsin. Ja heti piti tekstata miehelle töihin että pidäthän sä vieläkin Tukiaista pellenä...? ;) Mies sanoi kotiin tullessaan että työkaverit meinas pullaansa tukehtua kun hän selitti vaimonsa villejä unia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja *:

Anteeksi, munki on pakko kertoa kun unista tuli puhetta. Mä näin NIIN levotonta unta viime yönä. Näin unta että mun mies petti mua Johanna Tukiaisen kanssa..

Apua! :laugh:

No, mulla on lapsi BILLY IDOLIN kanssa... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Anteeksi, munki on pakko kertoa kun unista tuli puhetta. Mä näin NIIN levotonta unta viime yönä. Näin unta että mun mies petti mua Johanna Tukiaisen kanssa..

Apua! :laugh:

No, mulla on lapsi BILLY IDOLIN kanssa... :saint:

:D Tää vielä meneekin mutta toi Tuksu ampu kyllä lujaa yli.. :x

Anteeksi, munki on pakko kertoa kun unista tuli puhetta. Mä näin NIIN levotonta unta viime yönä. Näin unta että mun mies petti mua Johanna Tukiaisen kanssa.. Ja sitten kävi ilmi että oli vielä ihan polleena siitä! :x Oikeesti, oli ihan ufo olo kun heräsin. Ja heti piti tekstata miehelle töihin että pidäthän sä vieläkin Tukiaista pellenä...? ;) Mies sanoi kotiin tullessaan että työkaverit meinas pullaansa tukehtua kun hän selitti vaimonsa villejä unia. :D

Mä oon kans nähny unia et mun mies pettää mua mut onneks ne unet päättyy aina siihen et jompikumpi lähtee kämpästä ovet paukkuen niin on kiva herätä kun se rakas onkin siinä vieressä :heart:

mäkin oon nähnyt tuommoisia unia.. livenä en ole koskaan kohdannut sitä oikeeta, mutta unissa sitten kylläkin. ja kyllähän se vituttaa herätä, kun tietää ettei enää koskaan välttämättä sitä oikeetaan kohtaa.

Yhteistyössä