mä niin haluaisin vaan erota tosta miehestä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli.

Vieras
mutta en uskalla lähteä. Ensiks pitäis löytää asuntoja ja sit kaikki huonekalut ja kaikki pitäis ostaa. En varmasti tulis pärjäämään rahallisesti, enkä halua lapselleni eronneita vanhempia.
Tuntuu vaan nii pahalta ku tuntuu ettei tua mies enää välitä musta ! :(
Ei ikinä kerro enää mitään, esittämällä kysymyksiä sille saan jotain keskustelua aikaseks, muutenki vaan tiuskii ja sanoo et kaikki on aina mun syytä vaikka mä kuinka yritän !
Ei halua halata mua tms. seksi vaan kelpais. Mulla oli kaiken lisäks eilen syttärit, tuli pyöreitä täyteen eikä edes onnitellut, ei sillä, mutta aina ennen on kyllä muistanut jne.

Ja minkä ikäinen lapsi? Musta tuntuu, että kaikkien pikkulasten äidit miettii eroa tietyssä vaiheessa, kun masentaa olla kotona missä ei paljon virikkeitä ole. Oletteko miehen kanssa aikaisemmin puhuneet kaikesta, vai onko tuo puhumattomuus nyt uusi piirre? Kenties mieskin on väsynyt töistä ja pikkulapsiajasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja minkä ikäinen lapsi? Musta tuntuu, että kaikkien pikkulasten äidit miettii eroa tietyssä vaiheessa, kun masentaa olla kotona missä ei paljon virikkeitä ole. Oletteko miehen kanssa aikaisemmin puhuneet kaikesta, vai onko tuo puhumattomuus nyt uusi piirre? Kenties mieskin on väsynyt töistä ja pikkulapsiajasta?

taas tiiän senkin että lapsissa ei koskaan oo miehen mielestä vikaa..lapset ei koskaan tahallaan äitiään ärsytä huutamaan..koska eihän ne ole voineet hoksata että isi ottaa autoon kyytiin ja vie kivoihin paikkoihin , jos isi mököttää äidille..

ja äiti vaan kaipais voimahalia isiltä ja puuttumista muuhunkin kuin korvaamaan ääntään korottaneen äidin aiheuttamat traumat

Eli lapsi on siis pian 2vuotta, ja en ole enään koti äitinä, vaan tammikuussa aloitin opiskelut.
Tälläistä jatkunut jo 6-8kk, en tarkalleen muista kauanko.
Kyllä ennen meillä on sujunut ihan hyvin, mutta nykyään on tälläistä.. :/

Toki pärjäät lapsen kanssa kahdestaan. Varmaan paremminkin kuin nyt kun sitten ei tarvitse stressata miehestä. Ethän sä voi koko loppuelämääsi kurjuudessakaan elää.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Toki pärjäät lapsen kanssa kahdestaan. Varmaan paremminkin kuin nyt kun sitten ei tarvitse stressata miehestä. Ethän sä voi koko loppuelämääsi kurjuudessakaan elää.

Niin no.. ehkä se lähteminen on vaikeinta, ja se että kuinka rahallisesti pärjään... mistä yhtäkkiä saisin huonekalut ja kaikki...
ja se kuinka ero vaikuttais lapseen :/

Yhteistyössä