Kirjoitin sitten suutuspäissäni eilen illalla miehelle kirjeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cera:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Suoraan sanoen, hitonko väliä jos täällä joku ämmittelee? Tosissasko välität?

Kertoo sinusta paljon, vai mitä?

Toivottavasti, siitä en kyllä mene takuuseen että sä käsität mitä se minusta kertoo...

Mikä puolestaan kertoo riittävästi sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja be:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ikävää että pitää ämmitellä toisia.

Sitä se on, kun ei näe itsessään niitä vikoja, vaan muissa.
Muut on sitä ja tätä, kun ovat eri mieltä....

En ymmärrä en. Ap:n mies on täys**** monen mielestä, kuten me "muut" naisetkin =/

No ettepä tekään tekopyhät siveydensipulit itsessänne mitään vikoja näe, ettekä edes ap:n miehessä juuri muuta kuin että miesparka on ihan nurkkaan ahdistettu kun on nalkutettu ja tehty nyt keskustelukin ihan mahdottomaksi myöhemmin. Ap:tähän te täällä lauantai-iltanne ratoksi yritätte rusikoida. Eli tykkäätte tällaisesta perinaisellisesta kiusaamisesta!

Senverran olen opiskeluaikoina ollut akkavaltaisilla työpaikoilla töissä että kyllä tämä kanapsykologia on minulle ihan selvää ja hanskassa! Tästä syystä naiset työelämässäkin ovat mitä ovat! Miehiä mielistelemässä ja toisiaan selkään puukottamassa! Mutta siellähän olette, minä EN valmistunut perinteiselle naisalalle, thank God!

Ap ja sinäkin kai olette naisia.
Teihin ei sitten päde tämä "kanapsykologia" yms. ??

Mutta toisaalta, et sitten miehiäkään ihan ymmärrä?

Alkuperäinen kirjoittaja cera:

Kertoo sinusta paljon, vai mitä?

Toivottavasti, siitä en kyllä mene takuuseen että sä käsität mitä se minusta kertoo...

Mikä puolestaan kertoo riittävästi sinusta.

Mikä oikeus sinulla on haukkua muita?
Myös niitä naisia, jotka eivät tässä ketjussa ole ap:n miehen(kään) puolella niin sanotusti????

Alkuperäinen kirjoittaja Harrastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja se "jos en saa harrastaa kunnolla (=niin paljon kun lystään), ei mun kannata harrastaa ollenkaan"-argumentti on oikeesti typerintä mitä oon pitkään aikaan kuullu ja tosi lapsellisesti sanottu.

Tää on kyllä aika typerästi ja lapsellisesti sanottu. Esim. mä lopetin vasta erään harrastuksen, koska en kerinny sinne kun kerran viikossa, ja kyseessä oli laji jossa ei ole mitään mieltä käydä jos ei pysy muun ryhmän mukana. Ei kannattanut harrastaa ollenkaan kun koko ajan on muita jäljessä.

No kyseessä on laji, jossa mies ei muutenkaan normi treeneissä kehity pätkän vertaa. Itse on sen sanonut. Hän toimii vetäjänä, palkatta ja treenaa siinä sivussa, jos treenaa. Taitojen ylläpitoon riittää vähempikin. Ja urheilla saa töissäkin, palkallisesti.

Kyllä minä välitän. Minulta menee halu jutella/keskustella ihmisen kanssa joka nimittelee. Liekö jotain luonteenheikkoutta, mitä luulet?

Ollaanko me juteltu (en jaksa selata ketjua taaksepäin)? Vai olitko sinäkin niitä jotka täällä ovat ap:n kimpussa, häntä haukkumassa? No, ollaan me sitten varmaan sun kanssakin tavallaan juteltu!

Luuletko että ap:ltä menee halu keskustella teidän kanssanne kun kaadatte hänen niskaansa paskaa? Vai eikö sillä ole väliä mitä ap tuntee ja ajattelee, sillä vain miltä itsestäs tuntuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Naikkonen:
ap, huomaatko että miehellesi on tyrkyllä liuta hyviä naisia jos päädytte eroon. nämä tän palstan louskuttajat on niitä tosinaisia, huoria sängyssä, emäntiä keittiössä ja mikä tärkeintä, ovimattoja eteisessä!

Niin ja ajattele, itsekkin kelpaan kahteen ensimmäiseen noista. ;)

Kyllä minä välitän. Minulta menee halu jutella/keskustella ihmisen kanssa joka nimittelee. Liekö jotain luonteenheikkoutta, mitä luulet?

Ollaanko me juteltu (en jaksa selata ketjua taaksepäin)? Vai olitko sinäkin niitä jotka täällä ovat ap:n kimpussa, häntä haukkumassa? No, ollaan me sitten varmaan sun kanssakin tavallaan juteltu!

Luuletko että ap:ltä menee halu keskustella teidän kanssanne kun kaadatte hänen niskaansa paskaa? Vai eikö sillä ole väliä mitä ap tuntee ja ajattelee, sillä vain miltä itsestäs tuntuu?

Ei minua vielä mikään ole loukannut, tunnen palstan systeemit. ;) Ja Candidekin antoi varsin hyviä, rakentavia ja asiallisia vastauksia.

Nuo harmaat yhden tai kahden lauseen huutelijat menee jo yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, eipä näytä mitään todellista sanottavaa kuitenkaan olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja Naikkonen:
ap, huomaatko että miehellesi on tyrkyllä liuta hyviä naisia jos päädytte eroon. nämä tän palstan louskuttajat on niitä tosinaisia, huoria sängyssä, emäntiä keittiössä ja mikä tärkeintä, ovimattoja eteisessä!

Niin ja ajattele, itsekkin kelpaan kahteen ensimmäiseen noista. ;)

Nimimerkiltä Naikkonen hyvä analyysi. Minulla myös ilmiselviä vaikeuksia aina ollut asettua ovimatoksi!

Ei minua vielä mikään ole loukannut, tunnen palstan systeemit. ;) Ja Candidekin antoi varsin hyviä, rakentavia ja asiallisia vastauksia.

Nuo harmaat yhden tai kahden lauseen huutelijat menee jo yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, eipä näytä mitään todellista sanottavaa kuitenkaan olevan.

No niinhän ne menee mutta pitää aina silloin tällöin vähän pöyhäistä reaktiomielessä! Tulee vipinää ja nimimerkki Virpi tykkää kun sitä yritetään painaa suohon! Eipä ole vielä suohon painunut, yritetty on aiemminkin.

Itseasiassa, en ole lukenut ketjun sivuja 2 ja 3, olin tuolla alussa ja nyt tässä, pitääpä tuo väliosiokin lukaista että mitä neuvoja olet saanutkaan ja keneltä...

Alkuperäinen kirjoittaja venus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bla-bla:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja Bla-bla:
Et todellakaan ole nalkuttava akka. Tähänkin ketjuun on taas päässyt ääneen nämä "unelmanaiset" ja "kakkoset". Kyllä elämä heitäkin vielä joskus opettaa, jos löytävät OMAN miehen.

Ja ne harmaana kirjoittelevat, jotka nyt haluaa hyökätä mun kirjoitusta vastaan, voivat rekisteröityä ja laittaa yksityisviestiä. Kinastellaan kasvotusten! :saint:

Ai ihan sinun vuoksesi tulisi rekisteröityä, laittaa yv ja sinut tavata :o
Vieläpä sen jälkeen, kun toteat muut kakkosnaisiksi ja ties miksikä.

Osu ja uppos!

SinuunKO, unelmanainen:
Bla-bla"Tässä todellisuutta. 163cm/74kg, yksi lapsi."

:/

Oho, tämä on kyllä pohjanoteeraus! Näin ala-arvoista en ole täällä mammasivustoilla ennen nähnytkään!

Nämä älykääpiöt luulee siis että unelmanaiset määritetään puntarilla ja metrimitalla!?

Oho, tämä on kyllä pohjanoteeraus! Näin ala-arvoista en ole täällä mammasivustoilla ennen nähnytkään!

Nämä älykääpiöt luulee siis että unelmanaiset määritetään puntarilla ja metrimitalla!?

Niin. Vanhat koulukiusaajat purkamassa turhautumistaan tylsään elämäänsä... "Hohotetaan", ivatan ja osotetaan sormella, mitään älykästä tai rakentavaa sanottavaa ei kuintenkaan ole.

Luin ainoastaan kirjeesi ja alkuperaisen viestin. Taytyy vaan ihmetella miksei mies voisi lahtea matkalle? eiko nyt ole juuri hyva aika ennen vauvan syntymaa?

Ja kirjeesi oli kylla hyvin nalkuttava-savyinen. Mieti kaksi kertaa ennenkuin lahetat.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Luin ainoastaan kirjeesi ja alkuperaisen viestin. Taytyy vaan ihmetella miksei mies voisi lahtea matkalle? eiko nyt ole juuri hyva aika ennen vauvan syntymaa?

Ja kirjeesi oli kylla hyvin nalkuttava-savyinen. Mieti kaksi kertaa ennenkuin lahetat.

No olisit nyt edes vähän vilkaissut muitakin viestejä, niin ei tarvitsisi jankata samoja asioita...

Alkuperäinen kirjoittaja S:

No olisit nyt edes vähän vilkaissut muitakin viestejä, niin ei tarvitsisi jankata samoja asioita...

Luin nyt sitten koko ketjun, mutta ei se mitaan muuttanut. En edelleen ymmarra miksei mies olisi voinnut lahtea matkalleen ja toisekseen meilissasi, jonka olet jo lahettanyt, on hyvin ikava savy.

Niin. Vanhat koulukiusaajat purkamassa turhautumistaan tylsään elämäänsä... "Hohotetaan", ivatan ja osotetaan sormella, mitään älykästä tai rakentavaa sanottavaa ei kuintenkaan ole.

Virpikö?

Alkuperäinen kirjoittaja hänestäkö kirjotat:

Virpikö?

Ei se minusta puhu!

Luin sen eilisenkin ketjun ja kyllä asia näin on että näiden tietojen perusteella mitä näistä kahdesta ketjusta olemme saaneet lukea niin sympatiani ovat täysin ap:n puolella! Jättää nyt raskausmyrkytysoireista kärsivä vko 32:lla raskaana oleva vaimo yksin pienen esikoisen kanssa eikä edes kotiin vaan muiden nurkkiin!

Jos kerta miehellä itsellään paljon lomaa ja vapaa-aikaa niin vastuuntuntoinen mies olisi ottanut lapsen ja viettänyt LAPSEN KANSSA lomansa vaikka mummilassa että äiti olisi saanut levätä!

Ja kun vielä kerroit ettei miehesi suostu keskustelemaan mistään koskaan, niin en povaa teille onnistuneita kehityskeskusteluja hänen reissusta palattuaankaan!

Minä en tulisi tuollaisen miehen kanssa juttuun alkua pidemmälle, en suoraan sanoen edes yrittäisi tulla! Oliko hän jo suhteen ja avioliiton alussa tuollainen vaiko asia paljastui vasta myöhemmin sinulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Harrastelija:
Ja se "jos en saa harrastaa kunnolla (=niin paljon kun lystään), ei mun kannata harrastaa ollenkaan"-argumentti on oikeesti typerintä mitä oon pitkään aikaan kuullu ja tosi lapsellisesti sanottu.

Tää on kyllä aika typerästi ja lapsellisesti sanottu. Esim. mä lopetin vasta erään harrastuksen, koska en kerinny sinne kun kerran viikossa, ja kyseessä oli laji jossa ei ole mitään mieltä käydä jos ei pysy muun ryhmän mukana. Ei kannattanut harrastaa ollenkaan kun koko ajan on muita jäljessä.

No kyseessä on laji, jossa mies ei muutenkaan normi treeneissä kehity pätkän vertaa. Itse on sen sanonut. Hän toimii vetäjänä, palkatta ja treenaa siinä sivussa, jos treenaa. Taitojen ylläpitoon riittää vähempikin. Ja urheilla saa töissäkin, palkallisesti.
No sitten hän on kyllä ihan oikeassa. Ei minkään lajin vetäjänä voi toimia joskus ja jouluna, joko ollaan kunnolla mukana tai sitten jättäydytään pois.

2. eiköhän mies osaa kertoa mikä minussa mättää. Vai arvailemaanko tässä olisi pitänyt ruveta? Mieluummin lottoan.
No johan on! Et oikeasti pysty keksimään itsestäs yhtään piirrettä joka saattais olla miehestäs ärsyttävä/häiritsevä/ei niin mieluinen, menee lottoamiseksi jos yrität arvata?

Kyllä mä ainakin tiedostan ittessäni ne asiat joiden suhteen mies kaipais parannusta. Koitapa sinäkin, saatat yllättyä. Ehkä ne ihan kaikki ja jokainen vika ei ookaan miehessä? Varmasti moni, muttei kaikki.

Mun sympatiat on myös ap:n puolella, en ikinä sietäisi noin yliolkaista kohtelua. Mies on jättänyt ap:n tosi hankalaan tilanteeseen, entä jos se raskausmyrkytys iskee yhtäkkiä kunnolla päälle tai synnytys käynnistyy, voi olla vähän hätä kädessä? Tosi itsekästä itse häipyä vaan lomalle.

Onko mies mitään vastannut?

Yhteistyössä