Mä olen kurkkua myöten täynnä tätä TEHY-sontaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävä akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
I

ikävä akka

Vieras
Toivon koko sydämmelläni että lakko toteutuu ja te kaikki pienipalkkaiset sairaanhoitajat joudutte jäämään lakkoon ja toivon että se kestää useamman viikon. Siinä saatte tuntumaa miltä tuntuu kun ei ole ollenkaan työtä-ei ole mitään palkkaa.Tiedästte mitltä n.100 000 suomalaisesta työttömästä tuntuu.

Samalla toivon että huomatte että kyllä ne hommat jotenkin hoituu vaikka sairaanhoitajat makoilee kotona. Jokunen % työvoimaa saadaan opiskelijoista, ulkomailta ja eläkeläisistä. Koulutetuista sairaanhoitajista ei merkittävää hyötyä-kun ei niitä pyöri kortistossa. Jokunen proentti työvoimaa saadaan jo alalla olevista joita nyt "muutoskoulutetaan" sairaanhoitajien työhön ja jokunen prosentti niistä lääkäreistä, esimiehistä ja muista toisella "tittelillä" olevista jotka joutuvat "ylitöihin ja laajentamaan toimen kuvaansa" lakon ajaksi.

Kannatan sitä että hoitajien palkkakuoppa tulisi nostaa ja näin ollen palkkaa suurentaa.mutta en hyväksy tätä että se tulisi kerralla nostaa kokonaan.mielestäni se on järjetön ajatus.koska valtiolla ei ole rahaa tähän. jos se voitaisi toteuttaa niin ettei veroja nosteta se olisi ok.

Itse olen työelämässä,pitkän matkan sosiaalialan ammattilainen,siis minä myös alipalkattu.mutta en ole yhtään sielultani samanlailla ajatteleva kuin te palkkaa havittelevat hoitajat.

en ole siis valmis maksamaan teille lisää palkkaa.ja jos saatte palkankorotuksen toivon että ne palkkarahat otetaan terveyskeskusmaksuista eli kohdistetaan niille jotjka teitä tarvitsevat.minä maksan yksityiselle puolelle kaikki perheeni lääkärikulut,neuvolasta gynekologiaan asti.en halua verojani nostettavan jotta te kunnan työntekijät saatte palkkaa enempi.ikävä akka -vai mitä>?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä