Mä olen raivoissani....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eilen oli vähän riitaa miehen kanssa, ja minä puhuin paljon, kerroin mm. siitä kuinka tunnen olevani miehelle täysi itsestäänselvyys.

Menin sitten kuopuksen kanssa nukkumaan ja mies tuli kertomaan, että hän lähtee baariin!!!!

Aamulla kotiutui 5 ja kyllä vetuttaa niin ankarasti!!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi enää tehdä, jotta ukko ymmärtäisi miltä musta tuntuu.....

Niin ja yritin kysyä mieheltä, että onko sillä mitään kommentoitavaa, kun tyyliin itken ja kerron, että tuntuu että toinen ei välitä, eikä sitä kiinnosta niin ei ei ole. Ja sitten baariin!!!! ARGH!

:( :hug: joskus pieni ero, (vaikka parin yön) voi selventää miehenkin ajatuksia, tai sitten ei. oon huomannu että miehet on omituisia otuksia joista ei ota kukaan selkoa :snotty: ja miten kummassa ne on niiiiin helvetin itsekkäitä joskus :headwall: Yritä saada miehes puhumaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
:( :hug: joskus pieni ero, (vaikka parin yön) voi selventää miehenkin ajatuksia, tai sitten ei. oon huomannu että miehet on omituisia otuksia joista ei ota kukaan selkoa :snotty: ja miten kummassa ne on niiiiin helvetin itsekkäitä joskus :headwall: Yritä saada miehes puhumaan :hug:

kiitos :) mä eilen miehellekkin sanoin, että pitääkö mun pakata lapset ja jättää se ennenkuin se tajuaa vai mitä...

mielellään lähtisin, mutta ei ole oikein paikkaa mihin mennä lasten kanssa.

:hug: mä otin aikoinani aikalisän ja menin 3 viikoks mun vanhemmille.siellä sai ukko yksin miettiä onko kivaa.. no ei onneks ollu ja halus sit jatkaa ja terapiassakin käytiin.

Itse en jaksanut enää yrittää turhan takia,koska olin ainut joka yritti pitää avioliittoa kasassa.Nyt jo tuntuu että helpompaa on ilman sitä,vaikka erosta ei ole pitkää aikaa.Päätös oli oikea,vieläkun jaksaisi tehdä kaikki paperit valmiiksi.

Yhteistyössä