Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Anna ajan kulua, aika auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:johonkin sellaiseenko mihin ei pitäisi?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Anna ajan kulua, aika auttaa.
Mut jos näen sitä melkein joka päivä :|
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Anna ajan kulua, aika auttaa.
joo,toi on vaikeeta.
mäkin yritän ottaa vähän etäisyyttä tohon exään ettei joka päivä nähtäis... toivon et sit on helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:johonkin sellaiseenko mihin ei pitäisi?
Kyllä |O :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Anna ajan kulua, aika auttaa.
joo,toi on vaikeeta.
mäkin yritän ottaa vähän etäisyyttä tohon exään ettei joka päivä nähtäis... toivon et sit on helpompaa.
Tää tapaus on samassa paikkaa töissä,missä miehenikin on:ashamed:
Niin ja mä olen myös siellä töissä..
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mulla oli joskus sama homma...ja erohan siinä meinasi tulla.Sitten oli vaan oikeesti tehtävä päätös! Ja oikean päätöksen tein :heart: :heart:
eti siitä tyypistä itteäs ärsyttäviä piirteitä tai tapoja ja ajattele sit niitä. Jos sillä on vaikka ollu risainen paita päällä tai likaset sukat niin siinäpä vasta törky veikkoAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Anna ajan kulua, aika auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mulla oli joskus sama homma...ja erohan siinä meinasi tulla.Sitten oli vaan oikeesti tehtävä päätös! Ja oikean päätöksen tein :heart: :heart:
En mä tämän tapauksen kanssa alkaisi koskaan mihinkään "lähempiin" väleihin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mulla oli joskus sama homma...ja erohan siinä meinasi tulla.Sitten oli vaan oikeesti tehtävä päätös! Ja oikean päätöksen tein :heart: :heart:
no sehän voi sitten olla semmonen mukava "haave"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:eti siitä tyypistä itteäs ärsyttäviä piirteitä tai tapoja ja ajattele sit niitä. Jos sillä on vaikka ollu risainen paita päällä tai likaset sukat niin siinäpä vasta törky veikkoAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Anna ajan kulua, aika auttaa.
Mut jos näen sitä melkein joka päivä :|![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mulla oli joskus sama homma...ja erohan siinä meinasi tulla.Sitten oli vaan oikeesti tehtävä päätös! Ja oikean päätöksen tein :heart: :heart:
Nauti sen seurasta ja keskity olennaiseen =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mulla oli joskus sama homma...ja erohan siinä meinasi tulla.Sitten oli vaan oikeesti tehtävä päätös! Ja oikean päätöksen tein :heart: :heart:
Nauti sen seurasta ja keskity olennaiseen =)
Eli työhön![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten mä osaan olla normaalisti taas ens viikolla,3 viikkoa on aikaa kulunut kun olen sen viimeksi nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Juuri näin! Helpolla pääset jos ei kyse ole syvemmästä,trust me![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Juuri näin! Helpolla pääset jos ei kyse ole syvemmästä,trust me![]()
En mä enää tiedä mistä tässä on kysymys,tyhmää nämä mun aatokset vain on :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:sehän on ihan normaalia et ihastuu aina välillä,varmaan jokaiselle käy niin mut ei siinä mitään jos ei asialle tee mitään..