mä oon henkisessä pulassa tän asian kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mulla on mies..eimikään parhaimmasta päästämut totutellaan yhdessä oloon.. seksi ei suju.. miehellä on aika pieni.. tää ei haittais muuten mut se on lihonnut niin paljon et seksin harrastamisesta ei tuu enää mitään..
mun tekis mieli kuitenkin.. en haluais erota.. mut kaipaan niin paljon seksiä.. kunnon panoa.. mut ei mies ei kehtaa/halua.. eikä tosiaan enää edes onnistu..
mitä mä teen?

kyllä sille on puhuttu, mut ei auta,, jos ei itseä kiinnosta niin ei voi mitään.. ei se edes pussaa mua enään.. mä oon niin perhanan kyllästynyt tähän.. vuoden kestin jo sit tilanne parani hetkeks ku otittiin taukoa.. nyt taas sama..

ohhoh :/ :( harvoin kuulee et miehellä olis näitä ongelmia, et ei kehtaa olla alasti vaimon edessä :whistle: keksikää joku uus kamasutra asento tai menkää lelukauppaan..
tai tehkää jotain kivaa yhdes..luulen et teidän ongelma on enemmän henkinen :whistle: en tosin tiedä paljon miehesi paino ennen että paljonko se 40kg on..jos hän paino 65kg ni parempi et liho mut jos paino 100kg ennen ni sit alan ymmärtään...

Yhteistyössä