Mä oon ihan hirvee äiti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mä oon oikeesti niin laiska nousemaan aamulla että oon monta kertaa heränny joskus 8 aikaan syöttämään vauvan ja sitten nukahtanu vauvan kans vierekkäin sängylle ja heränny vailla 11.. vauva ei oo päästäny pihaustakaan tänä aikana ja ilmeisesti nukkunu ittekkin mutta kun herään ni kattelee mua iloisesti ja hymyilee,joskus kattelee ikkunasta ulos. Mulla on kauhee morkkis..miks mä en voi olla sellanen reipas ja nousta 8.00 ylös.. en saa nukuttua ennen puoltayötä vaikka menisin ysiltä nukkumaan ja kuinka yritän! Mua hävettää myöntää mutta oon laittanu tuttia muutaman kerran vauvan suuhun että saisin nukuttua kun väsytti niin paljon...miten mä saan tän rytmin käännettyä! Unilääkkeitä on kokeiltu ja ne ei auta!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
siis kaikkihan tekee noin :o

ai tekee vai? Mulla on oikeesti ihan hirveen huono omatunto tuosta asiasta..tunkee nyt tuttia lapsen suuhun "nuku nyt hetki ni äiti saa jatkettua koisimista" :( äiti on niin laiska

Voi kuule :D :hug: äläs nyt viitti soimata ittees, Selvästi lapsi on tyytyväinen ja saa nukahtaa äitin viekkuun ihanasti uudestaan. Mitä pahaa siinä on? Teillä on se aamurytmi mikä on. Pääasia et lapsella kaikki ok ja että ite jaksat ja ne molemmat toteutuu. Vaadin liikoja iteltäs :flower:
Menes ostaan B-vitamiinia, siis pelkkää beetä ja ota joka päivä muutaman viikon kuuri. JOS auttais yhtään.

Onks tossa jotain pahaa..? jos on niin sit mä oon yhtä syntinen :) kyllä meilläkin köllittiin/nukuttiin niin pitkään kunnes vauva ilmaisi selvästi että nyt noustaan, joskus jopa 11:sta. Ja ei meillä tota ihanuutta ainakaan kestäny kovin pitkään, nykyään heräillään 8 aikoihin. Vauvahan saa olla tyytyväisenä äitin vieressä!

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ai tekee vai? Mulla on oikeesti ihan hirveen huono omatunto tuosta asiasta..tunkee nyt tuttia lapsen suuhun "nuku nyt hetki ni äiti saa jatkettua koisimista" :( äiti on niin laiska

Pah, kukapa ei tekis noin :D . Olet hassu.

No samaa mieltä...

Ja isommille mä laitan filmit pyöriin, ja jatkan untani sitt vaikka olohuoneen lattialla. :snotty: :ashamed:

Minä oon myös tehnyt noin. Ja lapsen ollessa vähän isompikin, niin oon saattanu torkahdella vielä olkkarin sohvalla toinen silmä auki aamulla lapsen touhutessa omiaan. (asunto oli tehty turvalliseksi, uunin sulakkeet pois päältä, ikkuinoissa ei kahvoja, parvekkeen ovessa salpa jne.)

Minäkin teen noin. Kyllä vauva ilmoittaa sitten jos sillä on jokin huonosti. Meillä vauva välillä valvoo vieressäni, torkkuu ja syö tissiä. Mutta siis laiskuuttani nukun.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

Pah, kukapa ei tekis noin :D . Olet hassu.

No samaa mieltä...

Ja isommille mä laitan filmit pyöriin, ja jatkan untani sitt vaikka olohuoneen lattialla. :snotty: :ashamed:

Samoin :)

Noin minäkin tein vauva-aikana, kun oli vain yksi lapsi. Olin esikoisen aikana tosi väsynyt, vaikka hb oli ok ja söin koko ajan vitskujakin. Olen aina tarvinnut paljon unta ja ollut "hyvä nukkumaan" missä ja milloin vain, joten tekisin samallalailla vieläkin, mutta lasten kanssa ei vain ole enää mahdollista.

No joo tein esikoisen vauva-aikana samaa :D

Nyt ei onnistu, mutta kumma kun sitä ei enää varmaan osaiskaan. Tulee se sullekkin aika, kun pirpana haluaakin heti herättyään leikkimään ja hmm. vaikka sitä puuroa nassuun. Joten nauti nyt kun kerran vielä voit!

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no meillä on harvoin nukuttu 8 pitempään...

Ei tuo munkaan vauva välttis nuku,se kattelee ulos ikkunasta ja heiluttelee käsiään,tuijottaa ku äiti nukkuu.. sit se nukkuu itte kunnes kyllästyy ja alkaa kiljua mutta joskus ei sitäkään

Yhteistyössä