Mä oon ihan pähkinöinä täällä :D *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Mä saan uuden keittiön..! :D

Huomenna lähdetään lasten kanssa viikoksi anoppilaan remontin tieltä ja kun palataan kotiin viikon päästä sunnuntaina, tuo lama-ajan muistomerkki on muisto vain :D

Piti hehkuttaa :D
 

Yhteistyössä