Kylkiluu Aktiivinen jäsen 01.02.2007 12 755 1 36 21.11.2008 #1 Mä saan uuden keittiön..! Huomenna lähdetään lasten kanssa viikoksi anoppilaan remontin tieltä ja kun palataan kotiin viikon päästä sunnuntaina, tuo lama-ajan muistomerkki on muisto vain Piti hehkuttaa
Mä saan uuden keittiön..! Huomenna lähdetään lasten kanssa viikoksi anoppilaan remontin tieltä ja kun palataan kotiin viikon päästä sunnuntaina, tuo lama-ajan muistomerkki on muisto vain Piti hehkuttaa
kultakimpale Aktiivinen jäsen 04.05.2007 9 563 0 36 22.11.2008 #3 Onnea uudesta keittiöstä! Meille tuli tänään uus sohva =)