V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin aloitat olevasi paska mutsi ja kerrot olevasi 1-vuotiaan lapsen äiti ja mietit, mitä maksais asua eri paikkakunnalla kuin lapset yms yms nyt sanot, että sulla ei edes ole lasta.
Ehkä sun ongelma ei ole vanhemmat vaan ihan itse olet se ongelma valheinesi.
NYT nainen hyvä usko pois,kyllä sä voit päästä pois tuosta sun tilanteestas ammattiavun avulla. mulla ei nyt niin samanlainen tilanne mutta äitini oli yh alkoholisti ja toi juopuneena ties mitä miehiä kotiin,äiti myös hakkasi minua ja syytti juomisestaan.koulussa oli myös rankasti koulukiusattu myös oettaja osallistui kiusaamiseen, vihdoin 19 vuotiaana sarastuin vakavaan masennukseen ja hain apua....
Nyt olen 25vuotias ja avioliitossa ja meillä on lapsi,ei tämäkään suhde ihan ruusuisesti alkanut ja purin epävarmuutta mieheeni mutta nyt menee jo ihan hyvin enkä edes käytä masennuslääkkeitä enään. TOivon että tämä saa sinut edes yrittämään ammattiapua anna itsellesi ja elämällesi mahdollisuus!
En tiedä mikä sut on saanut noin sekaisin ja aggressiiviseksi ja valehtelijaksi mutta tuntuu että tykkäät syytellä ja haukkua muita omista ongelmisi.
Kuvitellaan, että vihaamasi ja elämäsi pilanneet ihmiset joutuisivat kärsimään teoistaan. Mitä sitten? Kuinka sen jälkeen tilanteesi muuttuisi, mitä sitten tekisit?
Mut jos sun mielestä mielenterveysongelmiin perustuen on sulla oikeus sössiä elämäsi, niin sittenhän sä ymmärrät äitiäsi, joka samasta syystä teki samoin.