V
virtahepo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää Virtahepo se vasta onkin täydellinen! Aina joka lapsiin liittyvässä ketjussa morkkaamassa muita äitejä, liittyy se ketju sitten imetykseen tai hoitoon viemiseen tai mihin vaan. Voin kuvitella, että heillä nukutaan perhepedissäkin.
Ja voin myös kuvitella, että joku kaunis päivä on Virtahevon lapset peukut keskellä kämmentä, kun äiti ei ole antanut opetella maailman menoa ja itsekeskeisyyttä täynnä, kun äiti ei kiellä muiden kiusaamista...
Mä en nyt oikein ymmärtänyt mitä toi perhepeti toteamus tuolla välissä tarkoitti?
Ettei nyt vaan kuvastaisi SINUN ennakkoluulojasi?
Ei sinänsä perhepetiä vastaan ole mitään (tosin ei mulle sovi vanhemman lapsen kanssa, kun en pysty nukkumaan, jos joku potkii vieressä. Vauvan pidän mielelläni vieressä), mutta mua vaan kyrsii, kun tää hepo moittii aina muita äitejä, jos ne ei mene täysin lapsen ehdoilla, viis äidin mielenterveydestä. Tää perhepeti vaan jotenkin tuli mieleen, että hepon mielestä varmaan nekin vanhemmat on huonoja, jotka ei omalle mussulleen anna mahdollisuutta yölläkin nauttia läheisyydestä.
Mikä tässä sua vaivaa, jos haluan tehdä kaiken lapsen ehdoilla/lapsentahtisesti? Ja se, että kerron tavoistani ja ihmettelen muiden tapoja toimia, ni mitä se on sulta pois? Ja onhan se hassua, että tehdään lapsi, mutta syssätään se korvikeäidille hoitoon, juotetaan korviketta, halutaan nukkua yö erossa lapsesta, jotta äidillä säilyisi oma mielenterveys. Huh, aika heikoilla kantimilla on mielenterveys, jos se häiriintyy oman lapsen hoitamisesta