Mä oon niiiiin vihanen, että tärisen :/

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Exä soitti :headwall:

Sillä on kauhee melske päällä kun elarit ulosmitataan sen veronpalautuksista :headwall:

Ja sitten paras.
Se on löytänyt jonkun kotihoidontukianomuksen ja aikoo mennä sitä selvittämään Kelaan :o Kun mä oon sen kuulemma vääryydellä saanu kun olin silloin töissä. Olin juu, mutta tein töitä kodin yhteydessä ja hoidin lapsen ja työn, enkä ees maksanu penniäkään palkkaa itelleni. Kyllä mä sen asian otin silloin Kelasta selville.

Nyt se idiootti luulee narauttavansa jostain 4 vuoden takaisesta minimipäivärahasta, rahasta, johon olin oikeutettu ja jolla ostin perheelle ruokaa :headwall: :headwall: :headwall:

Ole onnellinen että se on tosiaan ex :hug:

Mä saan kans nauttia viikottain exän "älynväläyksistä", milloin missäkin muodossa. :headwall:

Katkeruus on kauhea "tauti" kun siihen sairastuu, siinä menee helposti koko elämä toisen elämän hankaloittamiseen ja kiusantekoon. :/

minun ymmärtääkseni kotihoidontukeen on oikeutettu vaikka vanhemmat kävis töissä, jos hoitaja esim. mummo tai kukatahansa. Lapsi ei saa vaan olla kunnallisessa hoidossa.
Korjatkaa jos oon väärässä.

Voi kiesus... Kyllä pahasti on hakoperällä jos ei oo viittiny ottaa selvää ENNENKU alkaa mesoomaan...
Se sun ex on kyllä yks aikamoinen :whistle:
Mitä muuta kuuluu? Niinku en vois kysästä tossa mesessä mut niinku näin yleisesti :D

No, nyt tuli soitto, että on hakenut pojan hoidosta. Joka kerta kun hällä on tapaamisoikeus niin hakee aikaisemmin ja aikaisemmin pojan hoidosta. Ja sitten uudessa hakemuksessa käräjäoikeudelle valittaa ettei saa tavata poikaa ees sovittuja tapaamisaikoja :headwall: Tänäänkin virallinen aika alkaa kello 17.00

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
No, nyt tuli soitto, että on hakenut pojan hoidosta. Joka kerta kun hällä on tapaamisoikeus niin hakee aikaisemmin ja aikaisemmin pojan hoidosta. Ja sitten uudessa hakemuksessa käräjäoikeudelle valittaa ettei saa tavata poikaa ees sovittuja tapaamisaikoja :headwall: Tänäänkin virallinen aika alkaa kello 17.00

No, onneksi sulla on siellä hoitopaikassa todistaja ;)

Raivostuttavia tollaset pissapäät, ei voi muuta sanoa. :o :headwall:

Sun ex on perseestä.
Syvältä sieltä.
Jostain peräsuolen perukoilta.
*vilkuttaa Honon eksälle siltä varalta että se käy täällä kurkkimassa :wave: *

Onneksi se on entinen, eikä nykyinen siippa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
minun ymmärtääkseni kotihoidontukeen on oikeutettu vaikka vanhemmat kävis töissä, jos hoitaja esim. mummo tai kukatahansa. Lapsi ei saa vaan olla kunnallisessa hoidossa.
Korjatkaa jos oon väärässä.

Näin juuri. olennaista, ettei lapsi päivähoidossa kunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Sun ex on perseestä.
Syvältä sieltä.
Jostain peräsuolen perukoilta.
*vilkuttaa Honon eksälle siltä varalta että se käy täällä kurkkimassa :wave: *

Onneksi se on entinen, eikä nykyinen siippa :hug:

Onhan se joskus ainakin käyny urkkimassa :xmas:

Ja nyt rupeat sitten päiväkodissa näyttämään muksulle mukaan pakatut vaatteet, että ovat ehjiä, puhtaita ja sopivia, seuraavaksi nimittäin keksii ruveta tosta valittamaan :/

Inhottavaa kun ei koskaan voi olla vaan rennosti, vaan aina pitää odottaa mitä tulee seuraavan puun takaa :whistle:

Ilmoita päiväkotiin että lasta ei saa antaa kenellekään muulle kuin sinulle, ei voi silloin hakea noin vaan lasta!

Meillä on päinvastainen ongelma, mies saisi ottaa lapset perjantaina klo 18 ja palauttaa sunnuntaina klo 18, mutta hakee aina lauantaina klo 11-12 ja aina vaan myöhemmin + tuo sunnuntaina aina vaan aikaisemmin, viimeksikin jo klo 14.
Isänpäivänä ei halunnut nähdä lapsiaan ollenkaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Ja nyt rupeat sitten päiväkodissa näyttämään muksulle mukaan pakatut vaatteet, että ovat ehjiä, puhtaita ja sopivia, seuraavaksi nimittäin keksii ruveta tosta valittamaan :/

Inhottavaa kun ei koskaan voi olla vaan rennosti, vaan aina pitää odottaa mitä tulee seuraavan puun takaa :whistle:

Onneks on pph:lla joka tietää tasan tarkkaan kassien sisällön, on jopa kehunut, että poika on aina kauniissa, siisteissä vaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Ilmoita päiväkotiin että lasta ei saa antaa kenellekään muulle kuin sinulle, ei voi silloin hakea noin vaan lasta!

Meillä on päinvastainen ongelma, mies saisi ottaa lapset perjantaina klo 18 ja palauttaa sunnuntaina klo 18, mutta hakee aina lauantaina klo 11-12 ja aina vaan myöhemmin + tuo sunnuntaina aina vaan aikaisemmin, viimeksikin jo klo 14.
Isänpäivänä ei halunnut nähdä lapsiaan ollenkaan :(

Lapsi on pph:lla ja sillä missä on hoidossa ei ole merkitystä vaan sillä, että on yhteishuoltajuus. Kukaan ei voi estää etävanhempaa hakemasta lasta.

Yksinhuoltajuushakemus on vetämässä.

Yhteistyössä