Mä oon niin kauhean väsyny tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhun oma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhun oma

Vieras
Aina vaan mun pitää joustaa ja tulla vastaan ja ymmärtää ja vaikka mitä.

Tutkimuksissa selvisi, että isän käytöksen takia lapsella on tunne-elämän ongelmia. Mikä on sitten ratkaisu tähän?

No tietysti antaa isälle mahdollisuus olla isä ja tukea tätä.

Voi helvetti että en sano enää paremmin!! Se ihminen ei ole pystynyt ikinä sitoutumaan yhtään mihinkään, se on saanut aina vaan uusia mahdollisuuksia ja ryssiny ne kaikki omalla toiminnallaan. Se on ajanut mut ihan hermoheikoksi, puhumattakaan lapsistaan. Mä oon joutunut kääntymään useamman kerran poliisin puoleen sen ihmisen takia, lapset oireilee, mä oireilen. Ja silti -pitää antaa isälle mahdollisuus!!!!

Voi luoja että mä en jaksa tätä enää. Tää on aivan uskomatonta helvettiä eikä tästä todellakaan ole pois pääsyä. Ikinä.

Ja mä kysyin, että mikä konkreettisesti muuttuu sitten kun sinne oikeuteen mennään ja saadaan hienot tapaamissopimukset paperille? En saanut mitään vastausta. Mikään ei muutu, ei mikään. Mä tiedän sen. Kysyin myös sitä, että suositteletteko että mä hakisin yksinhuoltajuutta? Ei siihenkään juuta eikä jaata. Eli ilmeisesti mun ei sitä kannata hakea.

Että tosi kivaa. Mikäs tässä. Tuetaan isäraukkaa, mitäs sillä on väliä että kaikilla muilla elämä jatkuu yhtenä helvettinä.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Ei ne halua isäänsä tavata, mutta kun ovat vielä alle 12-vuotiaita niin niitten on pakko. Ei siinä kysellä haluatteko vai ette. Oon mä tästä sanonut moneen otteeseen, mutta ei ole vaikutusta.

Joo.
Siis tilannehan on se, että nuo asiantuntijat suosittelee valvottuja tapaamisia alkuun. Että isän pitää sitoutua tapaamaan valvotusti muutamia kertoja ja sitten saa tavata vasta yön ylitse luonaan. Mutta kun mä tiedän että ne ei tule onnistumaan. Eikä ainakaan lopullisesti. Se tulee taas pettämään lapsensa, ihan sata varmasti aivan kuten joka ikinen kerta tähänkin saakka.

Ja mä tiedän, että siinä vaiheessa kun ex taas lipsuu sopimuksista, silitellään sen päätä ja todetaan että no voi sentään, yritetäänpä uudestaan. Ja tää kaikki tehdään lasten hyvinvoinnin kustannuksella!! Se mua raivostuttaa!!

Yhteistyössä