Mä oon niin väsynyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanni.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanni.

Vieras
...että ihan itkettää. Lapsella on tänään kaikki huonosti, itkeskelee joka asiasta ja uhmaa joka toisesta. Ja puree, jos tahto ei mene läpi tai sattuu vain muuten olemaan sopivalla puruetäisyydellä. Parit näkyvät puremajäljet onkin jo itellä tältä päivältä. Lapsi on siis 1v 4kk eikä oikein ymmärrä, että toiseen voi sattua. Tosin kun kävin itkemään, kun puri jälleen, niin suukotti perässä - ihan kuin olisi ymmärtänyt, että nyt teki jotain josta tuli äitille paha mieli.

Lisäksi oon raskaana ja väsyttää ihan kipeänä. Esikoinen muutti lastensänkyyn pari yötä sitten ja on alkanut sitten herätä ennen kuutta ylös (yön nukkuu hyvin!), ennen heräsi vasta ennen seitsemää.

Koira on juoksussa ja oikuttelee kai siksi, uhmaa silläkin on, kun on eka juoksu ja on siis sen ikäinen. Lenkillä näykkii, kun hormonit vie ja pitäisi päästä hihnasta pois.

Lisäksi lapsi on keksinyt ison kasan juttuja, joita ei saisi tehdä ja niitä kokeillaan sitten vähän väliä. Päikkäritkin menee tänään pilalle kun pitää mennä labraan siihen aikaan tuon raskauden takia eikä mulla oo lapselle hoitajaa. Mies on töissä ja joutuu jäämään tänään vielä ylitöihin niin, että tulee kotiin vasta sitten kun lapsi on jo yöunilla :'(

Ai niin eikä meillä ole autoa käytössä, joten joudun jälleen kävelemään rattaiden kans labraan, vaikka selkä ja iskiakset oikuttelee.

Anteeksi valitus, kai tää tästä taas joskus helpottaa.

Tutulle kuulostaa, paitsi et koiraa ei ole. Meillä reilun kolmen vanha uhmari, itse raskaana ja saikulla. Väsyttää, ja huono olo.. Pitää vaan koittaa jaksaa, onneks kohta lumet sulaa ja ulkona voi olla enemmän. Tsemppiä!!

Rankkoja hetkiä/aikoja voi olla vaikka lapset olis minkälaisella ikäerolla tai ei olisi lapsia ollenkaan...

Tsemppiä aloittajalle tähän päivään. Kyllä se siitä helpottaa.

Muista levätä aina kun on tilaisuus ja ottaa hengähdyshetkiä itsellesi. :) Itselläni on kaksi lasta pienellä ikäerolla.

Kiitokset tsempeistä vieraalle ja Tyttöjen äidille :heart: Kyllä tää päivä tästä ehkä menee. Jotenkin mulla on aina ollu sellanen olo, että sitten kun äiti ei oikeesti enää jaksa, niin mukula nukkuu ekstrapitkät päikkärit tai muuta vastaavaa ja äiti saa itselleen sen ylimääräisen 30min, jonka turvin jaksaa taas. Nytkin nukkui rattaissa 40min ja pidän nyt sormet ja varpaat ristissä, että nukahtaa vielä sänkyynsä. Ei hän jaksa kovin hyvin 40min päikkäreillä iltaan asti, joten toivotaan, toivotaan.

Yhteistyössä