B
Borkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gregoryn:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja gregoryn:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja juuliatar:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja juuliatar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuliatar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:milloin viimeksi kävit testeissä?
suosittelen. ja ilmoita tuloksesta myös sille äijälle. ja pyydä äijänkin käydä testeissä. en haluaisi nähdä sen äijäv vaimon ilmettä kun tulee ja sanoo: "hei kultis, mun munaa ei olekaan puhdas, kävisitkö testeissä?"
ajattelisit välillä muita ihmisiä eikä omaa pil....lua!
no me käytettiin kyl kortsua. en mä paljaalla antanu panna
oletko ihan teini? kortsu ei aina auta..... mieti sitä....
ei autakkaa mut ei se oo sun ongelma. mul ei oo ollu pitkään aikaan miestä ja puhdas olen
Mut päätit sit mennä punkkaan ihmisen kans joka on jonkun muun ja se ei sit oo yhtään mitään. Jee jee.
en mä väittänytkää et ei olis mitää. tiedän tehneeni väärin mut ei se musta tautista tee.
Mun silmissä se tekee susta huomattavasti ala-arvosemman mitä tautinen huora olis joka ei olis tienny miehen olevan varattu.
Toivottavasti sä elä ittes kans ihan sovussa.
On kyllä älyttömän mielenkiintoista, kuinka tietyt dikotomiat vallitsevat vielä länsimaisessa postmodernissa kulttuurissakin. Viittaan siis siihen, että nainen on auttamatta syntinen, kun taas mies viaton tai nainen on likainen, mies puhdas. Jos yrittää irtautua tästä dikotomia-ajattelusta (vaikka hankalaa se on), voi todeta, että syyttäminen ei auta. Ap tosiaan on sinkku ja vastaa omasta henkilökohtaisesta elämästään, eikä näin ollen sen suurempaa vääryyttä ole tehnyt. Tämä malli on toki egoistinen, mutta on tekopyhää väittää, että jokainen sievistelijä toimii AINA altruistisesti. Ap tuli siihen tulokseen, että on hänen omalle hyvinvoinnilleen ok saada välillä seksiä, eikä hän ole vastuussa toisen ihmisen päätöksistä. Mies olisi voinut kieltäytyä.
Ei automaattisesti mutta AP kertoi olevansa näiden ihmiset lapsen hoitaja, joten hän tiesi parisuhteesta.
Mitä sitten? Eikö miehellä ole lainkaan omaa tietoisuutta?
Totta helvetissä sillä miehelläkin pitää olla tietoisuus asiasta mutta niin pitää naisellakin olla joka tietää ettei mies ole vapaa, vaan elää parisuhteessa.