Mä oon tyhmä, en tiedä kuka on Sauli Koskinen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26692715]Tunnetut suomalaiset urheilijat maailmalla:

-Teemu Selänne Pohjois-Amerikassa
-Kimi Räikkönen maailmanlaajuisesti
-Teemu Pukki Saksassa
-Jari Litmanen eurooppalaisissa futispiireissä

Suomalaiset bändit taas ovat suosittuja lähinnä Saksassa että tosi maailmanlaajuisia bändejä jep jep....[/QUOTE]

Kuule. Aika moni suomalainen, varsinkin heviyhtye/metallibändi, on hyvin suosittuja Japanissa. Siellä on aika paljon ihmisiä. Tosin joillekin taitaa olla se "amerikka" koko maailma :D
 
[QUOTE="vieras";26692715]Tunnetut suomalaiset urheilijat maailmalla:

-Teemu Selänne Pohjois-Amerikassa
-Kimi Räikkönen maailmanlaajuisesti
-Teemu Pukki Saksassa
-Jari Litmanen eurooppalaisissa futispiireissä

Suomalaiset bändit taas ovat suosittuja lähinnä Saksassa että tosi maailmanlaajuisia bändejä jep jep....[/QUOTE]

No mielipiteitä on monia... Jep jep... :D Ja tokihan ei aina voi kaikkea tietääkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";26692715]Tunnetut suomalaiset urheilijat maailmalla:

-Teemu Selänne Pohjois-Amerikassa
-Kimi Räikkönen maailmanlaajuisesti
-Teemu Pukki Saksassa
-Jari Litmanen eurooppalaisissa futispiireissä

Suomalaiset bändit taas ovat suosittuja lähinnä Saksassa että tosi maailmanlaajuisia bändejä jep jep....[/QUOTE]

Mihin unohdit esim Hanoi rocksin,himin,The rasmuksen jne..jotaka ovat tunnettuja muuallakin kuin Saksassa.
 
sauli_newpose2_081211.jpg
 
[QUOTE="vieras";26692773]Myönnän etten ole niin perillä suomalaisista bändeistä, tiedän vain että saksalaiset fanittavat niitä kaikkein mauttomimpia suomalaisia bändejä.

Mutta osaatko nimetä urheilun puolelta lisää aidosti kansainvälisesti tunnettuja nimiä?[/QUOTE]

Kyse ei ollut nyt urheilijoista eikä bändeistä, käytin heitä esimerkkinä, vaan Sauli Koskisesta, joten pidetään keskustelu hänessä. En koe mitenkään tarpeelliseksi lähteä sulle luettelemaan urheilijoita. Vaikka uskallan väittää että esim. Selännekin (kuten Räikkönenkin) tunnetaan maailmanlaajuisesti. Ja itseäni lainaten; satunnaisista urheilijoista....
 
[QUOTE="vieras";26692773]Myönnän etten ole niin perillä suomalaisista bändeistä, tiedän vain että saksalaiset fanittavat niitä kaikkein mauttomimpia suomalaisia bändejä.

Mutta osaatko nimetä urheilun puolelta lisää aidosti kansainvälisesti tunnettuja nimiä?[/QUOTE]

Urheilu nyt ei ole koko elämä, mutta esim. NHL:ssä on aika paljon suomalaisia ja ovat tunnettuja, Jari Litmanen, Uimarit Hannamaria Seppänen ja Jani Sievinen tunnetaan maailmalla, samoin Keihäsmiehet Pitkämäki, Mäkihyppääjät, hiihtäjät...entiset huippunimet ja nykyiset ( tosin hiihdossa ei taida nykyään enää niin ollakaan )
 
[QUOTE="vieras";26692822]Minä olen ihan syytön sinun vajoamiseen.[/QUOTE]

No katos moi vaan, löysithän sinäkin tänne, tai no taustalla varmaan olet vaaninut koko ajan. :D Onkin ollut jo vähän ikävä. Tosin en hetkeen olekaan lähtenyt ketjuissa väittelemäänkään. Huomaa että sullakin on taidot ruostuneet kun jo muutaman väitteen jälkeen vedit henkilökohtaisuus-kortin pöytään. No, kyllä se siitä kun reenaat vaan kovasti. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En haluaisi olla julkkiksen puoliso. Jos minulla olisi rikas mies, niin kyllä voisin ihan reilusti toki myöntää sen, että miehen rahoilla eletään ja että mies "pelasti" minut köyhyydestä. Mistään jetset-elämästä julkkispiireissä en haaveile, se olisi minulle kauhistus.

Pitäisikö ilmiselvä asia myöntää erikseen (ja kenelle?) Varmasti kaikille on selvää että pariskunta elää Adamin varoilla, ei kai Saulikaan ole muuta väittänyt? Minua edelleen ihmetyttää se, miksi takerrut Adamin varakkuuteen.
 
[QUOTE="Muru";26692888]Pitäisikö ilmiselvä asia myöntää erikseen (ja kenelle?) Varmasti kaikille on selvää että pariskunta elää Adamin varoilla, ei kai Saulikaan ole muuta väittänyt? Minua edelleen ihmetyttää se, miksi takerrut Adamin varakkuuteen.[/QUOTE]

Tarkoitan siis sitä, että kyllä kaikki tietävät ettei pariskunnan elämäntyyliä voisi Saulin rahoilla ylläpitää ja Adam tuskin haluaisikaan tasokkuudesta tinkiä. Kuitenkin positiivista on se, että Sauli luo omaakin uraa eikä makaa jossain kokaiinipöllyssä kotona.
 
  • Tykkää
Reactions: pookypooh
Urheilu nyt ei ole koko elämä, mutta esim. NHL:ssä on aika paljon suomalaisia ja ovat tunnettuja, Jari Litmanen, Uimarit Hannamaria Seppänen ja Jani Sievinen tunnetaan maailmalla, samoin Keihäsmiehet Pitkämäki, Mäkihyppääjät, hiihtäjät...entiset huippunimet ja nykyiset ( tosin hiihdossa ei taida nykyään enää niin ollakaan )

Hassua että väität ko. urheilijoita tunnetuiksi kun et tunnu muistavan nimiä oikein itsekään.

Nimekkäimmät uimarit ovat kyllä maailmankuuluja mutta keihäänheittäjät eivätkä varsinkaan mäkihyppääjien ja hiihtäjien nimet sano kenellekään mitään, ellei ole kyseisten lajien seuraaja.
 
vielä siitä, miten pojat tapasi. Ne tapasi Jenny Woo baarissa Adamin keikan jälkeen. Sauli oli omien kavereiden kanssa siellä (eikä ollu alunperin edes menossa koko baariin), eikä ne todellakaan ollu mitkään julkkisbileet :D ja Adam iski ensin silmänsä Sauliin. Sauli edes tienny että Adam on Suomessa.
MUTTA ONNEKSI TAPASIVAT, OVAT LUOTUJA TOISILLEEN <3
 
Kun täällä nyt näyttää olevan pari faktoja mielipiteidensä pohjalle tarvitsevaa henkilöä niin tässä nyt tällainen artikkeli missä Sauli kommentoi suhdetta (ensimmäistä kertaa?) http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/9301/sauli-koskinen-poseeraa-amerikkalaislehdessa/

Niin ja Sauli miespuolinen tuksu? Ei todellakaan. Ilmeisesti tällaisia väitteitä heittävä henkilö ei ole seurannut kummankaan, Sauli tai tuksun tekemisiä ollenkaan.
 
Joo en ole pahemmin BB:a seurannut....Taitaa olla miespuolinen Tuksu =D

Pakko oli kommentoida tätä ketjua vaan sen takia, että tämä Sauli ei todellakaan ole mikään miespuolinen Tuksu. Itse nimittäin olen "näätä" ja olen seurannut Tuksua jo pidemmän aikaa. Ja Tuksuhan uutisoi joka helvatan asian vähintään naamakirjassa. Ihan klamydiasta pissatulehdukseen. Ja psykopaattinarsistiexmiehiin.

Tuksu myy vaikka kuolleen mummonsa ja siskon vit**nsa Hymyn uutisiin, en muista koskaan nähneeni Saulin kertovan vastaavista aiheista lehdissä.
 

Yhteistyössä