T
Totuudesta
Vieras
No todellakin oli!!
Eiköhän Elisahebet Renh ollut kuitenkin ensimmäinen. Joskus 80 luvulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No todellakin oli!!
Ai sama joka on siinä Pobedan kappaleessa kersantti karoliina?? Ihan uus tieto. Luulin että on keksitty nimi niinku kersatti karoliinakin.Eiköhän Elisahebet Renh ollut kuitenkin ensimmäinen. Joskus 80 luvulla.
Ai sama joka on siinä Pobedan kappaleessa kersantti karoliina?? Ihan uus tieto. Luulin että on keksitty nimi niinku kersatti karoliinakin.
Ohhoh, ja minä kun ajattelin että yläasteen presidentti "tuska" (tehtiin jokaisesta presidentistä esitelmä) ei tuonut mitään hedelmää mutta kas kas, mä muistin kaikki muut paitsi Ståhlbergin.
Alkuperäinen kirjoittaja muisti sääntö;28488715:S r s
k r m
p k k
a h n
Alkuperäinen kirjoittaja Vetoa lyönyt;28493792:Oliko se lihava pressa Ahtisaari vai Koivisto?
Eikö Koivistokin ollut aika lihava? Ei nyt mikään läskäri mutta semmonen harteikas ja iso. Jotenkin pelottava kun aina murahteli jotain. Oli muistaakseni lempinimikin Mooses (läskimooses?).
Eikö Koivistokin ollut aika lihava? Ei nyt mikään läskäri mutta semmonen harteikas ja iso. Jotenkin pelottava kun aina murahteli jotain. Oli muistaakseni lempinimikin Mooses (läskimooses?).
Koivisto pelas lentopalloa, oli hoikka mutta pitkä.
Sä sekoitat sen nyt Lipposen Paavoon.
Urpo Svinhufud? No jopa nyt on hauskaa. Urpo kuitenkin on ihan normaali nimi ja suht yleinenkin 60-80 vuotiailla miehillä.
Nimille nauraminen on tosi tyhmää. Koskaan ei voi tietää koska oma nimi muuttuu "tyhmäksi" ja kaikki nauravat. Isoisäni on Urpo eikä tulisi mieleenkään nauraa hänelle.
God daam!! Homo-HåkanSiinähän olisi hyvä nimi
![]()
Upi ja Ana on ainakin ollut joskus julkkiksii. En tiedä oliko pressana tai politiikassa. Ana oli nainen nimestään huolimatta eli ei ollut mitään homohommaa.