Y
yksi äiti vaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Eroprosessi meneillään ja olen muuttanut pois yhteisestä asunnosta. Loppuviikosta mieheni puukotti isääni ja uhkaili tekevänsä minullekin pahaa. Poliisi nosti kädet pystyyn ja totesi ettei mieheni halua minulle ja pojalle mitään pahaa joten välitön lähestymiskielto on tarpeeton![]()
Jouduin ottamaan pojan pois hoitopaikasta ja lähtemään uudesta kodista pois, enkä tiedä mitä teen :'(
Ota sossuun tai turvakotiin yhteyttä, sieltä ne auttaa eteen päin (ja toden näköisesti puoltavat lähestymiskielto päätöstä)
Itsellä ex uhkasi tappaa minut ja lapset (sosiaali ilmoitti minulle uhkauksesta ja kyselivät minulta voiko ex:ni toteuttaa uhkaustansa, mutta lähestymiskieltoa en uskaltanut nostaa koska pelkäsin että exäni ottaisi sen ärsykkeenä)Tuttu järjesti minulle poliisin jonka kanssa keskustelimme kaikesta epävirallisesti ja tämä poliisi antoi minulle myös puh.nronsa jotta voin ilmoittaa hänelle suoraan jos on tarve.
Lopulta minun piti muuttaa toiselle paikka kunnalle "turvaan" jotta sain mielenrauhan itselleni kaikesta