Mä pelkään niin!!!

MiiskuMuikkunen

Aktiivinen jäsen
19.11.2007
2 826
0
36
Turku
Tulin hetki sitten maalaamasta uudelta asunnoltamme! Mä pelkään ihan tuhottomasti olla siellä yksin. Miten voin muuttaa sinne, kun en voi ikinä olla yksin siellä?? Ei ole mitään Turun rauhallisinta seutua! Kun lähdin juoksin portaat alas avasin äkkiä ulko-oven ja kun pääsin autoon sisälle, panin ovet äkkiä sisäpuolelta lukkoon. Mies nauroi vaan, kun hänelle kerroin! Vaikka mä olen aivan tosissani tän asian kanssa, ei ole eka kerta! Mä kuulen siellä kaikennäköistä, mitä en haluaisi... :|

eiköhän toi helpota kun sä siihen alueeseen päiväsaikaan totut ja tutustut kuka siellä ulkona muutenkaan tuohon aikaa loikkii.. :|

*itahelsingin ghetossa asunut 16 vuotta.. * ja ikuna mtn ei oo käynyt :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja heii !! :
eiköhän toi helpota kun sä siihen alueeseen päiväsaikaan totut ja tutustut kuka siellä ulkona muutenkaan tuohon aikaa loikkii.. :|

*itahelsingin ghetossa asunut 16 vuotta.. * ja ikuna mtn ei oo käynyt :hug:

Juuri viimeviikolla joku puukottettiin siinä ihan lähettyvillä, mä olen ollut niin tota seutua vastaan aina...

äh no ihmisiä puukotetaan kaikkialla ja ihan syyttä suotta helsingin ydinkeskustassakin ruuhkakadulla päiväsaikaan, ei tartti olla mtn "pahamaineista turku ghettoa"...

ikäväähän se on varsinkin olla puukotettavana mutta pelkääminen siihen ei auta vaan itseääni niskasta kiinni ottaminen ja valppaana oleminen.

Miksi sitten pakostako muutitte sinne ? eikö ollut mtn muita "vähemmän puukotettavia" alueita vapailla asunnoilla vai rahanko takia ?

Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Minkä ikäisenä sä olet lapset saanut?

Esikon 16- ja kuopuksen 17-vuotiaana...?

Hui miten nuorena :D

eihän sit takerruta tähän ko ei oo vars topikki :)
vaikka minäkin ihmettelen nuorena elämänsä lapsia hankkivia vuoria aikusia..

En mä pahalal sanonut :) oon mäkin suht nuorena lapset saanut, ei siinä mitään pahaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
No miks ihmeessä te sinne muutitte jos sua niin pelottaa?

No miehen vanhemmat olivat ostaneet sen oikeastaan jo, ennen kun ehdittiin pitemmälle miettimään. Oli niin edullinen ja ollaan nyt rempattu lattiasta kattoon.

Niin te muutatte jonnekkin "pelottavaan" paikkaan kun teille ostetaan asunto, ei sitten tullut mieleen ostaa ihan omilla rahoilla asuntoa sellaisesta paikasta josta pidätte.

No miehen vanhemmat olivat ostaneet sen oikeastaan jo, ennen kun ehdittiin pitemmälle miettimään. Oli niin edullinen ja ollaan nyt rempattu lattiasta kattoon.

Niin te muutatte jonnekkin "pelottavaan" paikkaan kun teille ostetaan asunto, ei sitten tullut mieleen ostaa ihan omilla rahoilla asuntoa sellaisesta paikasta josta pidätte.

No kun meillä ei sitä rahaa ole, kuten tuosta aiemminkin jo ketjusta huomaa, että ollaan aika nuoria... Lainaa ei edes otettaisi, vaikka saataisiinkin, nyt varsinkaan kun korot nousee vaan... Maksetaan siitä vastike 220? sis. vesi ja sähkö, vaihtoehtona olisi tietysti vuokra n.500-700?/kk vuokra-asunnosta ehkä mieleiseltä alueelta...

No kun meillä ei sitä rahaa ole, kuten tuosta aiemminkin jo ketjusta huomaa, että ollaan aika nuoria... Lainaa ei edes otettaisi, vaikka saataisiinkin, nyt varsinkaan kun korot nousee vaan... Maksetaan siitä vastike 220? sis. vesi ja sähkö, vaihtoehtona olisi tietysti vuokra n.500-700?/kk vuokra-asunnosta ehkä mieleiseltä alueelta...

No mä olen sua vuotta vanhempi ja kyllä ihan omalla rahalla asunto maksettiin tai maksetaan kyllä edelleenkin ja vuokra sitä ennen ;)

Yhteistyössä