mä taidan olla aika sika naiseksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä on ihan älytöntä:

*imuroida joka päivä tai jotkut jopa useasti päivässä.meillä imuroidaan n.kerran viikossa tai kahessa viikossa ja kukaan ei oo kuollut.
*Käydä suihkussa jokapäivä tai jopa 2 krt päivässä
*Vaihtaa petivaatteet monta kertaa viikossa,meillä saattaa joskus olla parikin viikkoa samat lakanat...
*Siivota,siivota ja siivota kun viimeistä päivää,elämässä on muutakin mun mielestä.
*En mä nyt keksi muuta,ja tietenkin näitä asioita saa tehdä tää on vaan mun tapani ja mielipiteeni:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

*imuroida joka päivä tai jotkut jopa useasti päivässä.meillä imuroidaan n.kerran viikossa tai kahessa viikossa ja kukaan ei oo kuollut.
*Vaihtaa petivaatteet monta kertaa viikossa,meillä saattaa joskus olla parikin viikkoa samat lakanat...
*Siivota,siivota ja siivota kun viimeistä päivää,elämässä on muutakin mun mielestä.
*En mä nyt keksi muuta,ja tietenkin näitä asioita saa tehdä tää on vaan mun tapani ja mielipiteeni:)

Mä taidan sitten olla ihan älytön :ashamed:
Mä vaan voi kestää sotkua (paitsi lastenhuoneessa, pitäähän lasten saada leikkiä) ja oon paljon onnellisempi ja pystyn rentoutumaan kun paikat on järjestyksessä.

RÖH!

Mä kans, paitsi en käytä ukon kalsonkeja enkä osta pikkuhousuja käytettyinä, mutta muuta! Voiveitsi ja juustohöylä voi meilläkin olla 2 päivää jääkaapissa, ja elossa ollaan. Eipä sitä juustoa ja voitakaan heitetä roskiin tai pesuun joka käyttökerran jälkeen, ja siellä samassa jääkaapissa nekin säilyy ;)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mä taidan sitten olla ihan älytön :ashamed:
Mä vaan voi kestää sotkua (paitsi lastenhuoneessa, pitäähän lasten saada leikkiä) ja oon paljon onnellisempi ja pystyn rentoutumaan kun paikat on järjestyksessä.

oot sä mun mielestä älytön,mutta minkäs sitä itelleen mahtaa,ja jos sä jaksat kaiken tehdä niin mikäs siinä:)

On se hyvä että mä avauduin kun sika-sisaruksia ilmoittautui näinkin paljon :D . Mä taidan kuitenkin olla se emäsika kun tosiaan äijän kalsaritkin sai silloin joskus kyytiä. Ja taidan mä olla se emäsika myös kokoni puolesta :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
On se hyvä että mä avauduin kun sika-sisaruksia ilmoittautui näinkin paljon :D . Mä taidan kuitenkin olla se emäsika kun tosiaan äijän kalsaritkin sai silloin joskus kyytiä. Ja taidan mä olla se emäsika myös kokoni puolesta :D :D

emakko :laugh: :laugh: :laugh:

Sika kai täälläkin :kieh:

* piereskelen ukon vieressä ja saman peiton alla
* seksin jälkeen laitan ukon kalsarit jalkaan, että lastit sotkee ne eikä mun housuja
* juon kaljan suoraan pullosta ja röyhtäilen
* kaivan julkeasti persausta jos kutittaan (en kuitenkaan ilkeä julkisilla paikoilla)
* siivoan kuin siltä tuntuu
* en silitä vaatteita pesun jälkeen (poikkeus paitapuserot jne.)
* lakaisen roskia maton alle piiloon

Ois kai noita vielä muutamia...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

No joo mä en kokoni puolesta oo emäsika, mutta tosiaan käytän siskon miehen kanssa samoja kalsareita :kieh: Ja viikonpäiväsukat meillä on kans sekaisin, koska mulla on kahdet perjantaisukat, muttei yhtiäkään sunnuntaisukkia. Se on perkele onnistunut lipastamaan ne :D

No mä oon possu sit kans kun voisin tehdä tai teen noita kaikkia. Ja samasta kahvikupista voi hyvin juoda kunnes se reuna on niin klimpissä ettei lähde huulista irti :whistle: :xmas:

Yhteistyössä