Mä vihaan juoruajia!!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
On taas niin paska mieli joittenkin v*tun p*skojen takia joilla ei ilmeisesti ole omaa elämää, kun pitää toisista jauhaa paskaa kylällä. Itse ovat totaalisia luusereita joilla ei ole varaa sanoa mitään! |O :headwall: :kieh:

Ei kannata tuhlata itseään tuollaiseen! Musta on aina puhuttu ja varmaan tullaan aina puhumaan, mut en jaksa vaivata päätäni!! MINÄ tiedän kuinka asiat oikeasti on ja se riittää!!

Mie aina kostan juoruajille kotikylällä. Pistän meheviä juttuja liikkeelle niistä itestään, maistuvampia juttuja ku mitä ne ikinä vois minusta sepittää.... Tai minun perheestä.... Väittivät prkleet että isä olis ittensä tappanu, en edes kerro mitä se muija sai vaivoikseen siitä hyvästä.... :saint:

Mä olen outo. Mua ei hetkauta pätkääkään, mitä minusta mahdollisesti juorutaan. Ei hetkauttanut Marmariksessa eikä hetkauta täällä.
Vaikka myönnettäköön, että HIEMAN huvitti kun eräs mielenterveysongelmainen entinen tuttu (yritti päästä ystäväkseni, en huolinut, hän skitsahti) levitti kaupungilla juorua, jonka mukaan mieheni hakkaa mua aina, varastaa mun kaikki rahat (eli mitkä, lapsilisätkö? ) eikä mulla & lapsilla ole rahaa edes ruokaan tai mihinkään muuhun (näytetäänkö me nälkiintyneiltä resupekoilta vai?). Siis nimenomaan nauratti ja säälitti, ei suututtanut tms.

Alkuperäinen kirjoittaja sun "perskärpänen":
En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä... :D

Ja tässä toinen ihmistyyppi mitä en pahemmin siedä. Kirjoitellaan täällä ja sanotaan tuntevansa, mutta ei ole sen verran munaa, että voisi paljastaa itsensä. Otan osaa.

Ja jos olet mun perskärpänen, niin taidat olla niitä vittuilijoita jotka kaatavat paskaa niskaan mennen tullen.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä... :D

Ja tässä toinen ihmistyyppi mitä en pahemmin siedä. Kirjoitellaan täällä ja sanotaan tuntevansa, mutta ei ole sen verran munaa, että voisi paljastaa itsensä. Otan osaa.

Tuo on supersäälittävää.
Mäkin tiedän, että yksi lapsen hoitokaverin äiti lukee mun juttuja täällä ja mitä todennäköisimmin harmaana kitisee jotain, mutta sepä ei tiedä että mä tiedän kuka se on :D.

Ja jos olet mun perskärpänen, niin taidat olla niitä vittuilijoita jotka kaatavat paskaa niskaan mennen tullen.

Mä en ole ilkeä, enkä vittuile sulle!! :(

Juoruilut on pahimmillaan työpaikoilla, naisvaltaisilla etenkin. Minusta ei ole mun korviin asti tullut mitään pahempia juoruja työn ulkopuolelta. Eniten mulla ärsyttää työpaikkajuoruilu milloin kenenkin selän takana. Se jos mikä on niin veemäistä. Ja kun porukka on hoksannut etten siihen lähde mukaan, en ala haukkumaan en piikittelemään ketään ilman parempaa tietoa niin olen itse joutunut silmätikuksi. Siellä vaan lehmät miettiköön mistä seuraavaksi vois juoruta, mulle on kuitenkaan turha tulla juoruamaan. Olenkin sitten se ulkopuolinen :/

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Mä en ole ilkeä, enkä vittuile sulle!! :(

No toivottavasti et. Se on sitten mun perskyrpänen joka niin tekee :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Juoruilut on pahimmillaan työpaikoilla, naisvaltaisilla etenkin. Minusta ei ole mun korviin asti tullut mitään pahempia juoruja työn ulkopuolelta. Eniten mulla ärsyttää työpaikkajuoruilu milloin kenenkin selän takana. Se jos mikä on niin veemäistä. Ja kun porukka on hoksannut etten siihen lähde mukaan, en ala haukkumaan en piikittelemään ketään ilman parempaa tietoa niin olen itse joutunut silmätikuksi. Siellä vaan lehmät miettiköön mistä seuraavaksi vois juoruta, mulle on kuitenkaan turha tulla juoruamaan. Olenkin sitten se ulkopuolinen :/

Jea. Kuin mun näppikseltä.

Ja mies just puhui, kun on naisvaltaisella alalla, että monesti se ainoa mies siellä työpaikassa jää juuri ulkopuoliseksi tämän vuoksi. Siis kun ei lähde mukaan eukkojen juorukerhoon. :/

Yhteistyössä