Mä vihaan olla raskaana!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinentulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinentulossa

Vieras
Odotan toista lasta ja tätä yritettiin melkein vuosi. Päätin silloin kun sain positiivisen tuloksen että nyt nautin joka hetkestä, mutta en kyllä nauti yhtään!! Olen ihan älyttömän kipeä navasta alaspäin koko ajan. On paha olo ja koko ajan väsyttää. Kyllä todellakin aika kuultaa muistot, en ollut kylläkään näin kipeä esikoisesta mutta muuten vihasin olla raskaana. Mutta onneksi tämäkin palkitaan.

Millä viikoilla olet? Mäkin olen hieman kyllästynyt tähän, kolmatta odotan, maha on jättimäinen jo nyt, en uskalla miettiäkään millainen se kesähelteillä on... Viikkoja mulla tasan 20. La 9.9.

Mutta parastahan tässä on aina se lopputulos.<3

Mä olen vasta viikolla 9 ja siksi ottaakin päähän kun oon jo nyt niin kipeä että mitä tulee olemaan myöhemmin.

No, ei sulla enää oo sitte pitkä aika.. :D Kohtahan toi pahaolo varmaan helpottaa, väsymys samoin. Itse olin sairauslomalla viikolta 20 asti, kun tuli raskausmyrkytysoireet. Viikoille 38 saakka sinniteltiin, niistä 2kk sairaalassa maaten. Koitappa jaksaa nyt.

Mä sitten taas NIIN odotan et oisin raskaana :( No, ei tätä toista ole yritetty kuin vasta joulukuusta ja parhaillaan taas ootan et menkat loppuis, niin pääsis jatkamaan yritystä.. Eka raskaus ja synnytys meni loistavasti, vauva-aika ei sitten taas ollut mikään semmoinen, mitä haluais ihan heti muistella kaikkine koliikkeineen ja allergioineen...

[QUOTE="kuukki";23629473]Mä sitten taas NIIN odotan et oisin raskaana :( No, ei tätä toista ole yritetty kuin vasta joulukuusta ja parhaillaan taas ootan et menkat loppuis, niin pääsis jatkamaan yritystä.. Eka raskaus ja synnytys meni loistavasti, vauva-aika ei sitten taas ollut mikään semmoinen, mitä haluais ihan heti muistella kaikkine koliikkeineen ja allergioineen...[/QUOTE]

Toivottavasti teilläkin tärppäis pian!:) Tottakai olen onnellinen että vauva saadaan, kun sitä kovasti toivottiin. Mutta raskaana oleminen ei vaan sovi mulle.

Oi joi, noi alun viikot on ihan kamalat. Itsekin 2,5 vuotta raskautta yrittäneenä raivosin, että "toivottavasti menee kesken". Oli niin hirveä olla.

No onneks ei mennyt kesken kuitenkaan.

Jep ei tää raskaus ole kivaa täälläkään, onneksi tänään on rv 36 täys!! Viimeksi tänä aamuna laatta lensi, liitoskivut aivan helvetistä, kävely hidastunut lähes puolella, supistaa kun yrittää jotain tehdä, esikoinen on 2v niin sekin kaipaa paljon huomiota ja leikkimistä... puuh. Onneksi kohta homma on ohi, eikä enää ikinä uudestaan! :)

Yhteistyössä